Mener det er TomTom 420 jeg har også.
Ingen treghet her heller.
Nylig oppdatert med siste versjon av Europakartet.
Ordne strøm til GPS
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Ordne strøm til GPS

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Får håpe at den oppfører seg bedre utendørs og tilkobla strøm.
Den bruker nesten ett minutt på å starte f.eks.
Den bruker nesten ett minutt på å starte f.eks.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Akkurat det er nok ganske normalt

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Ja, er det det altså?
Jeg er veldig innkjørt i Google Maps på telefonen og vant til at det går radig unna, så å måtte vente på at skjermen skal reagere på en kommando eller å se at menyen ikke glir sømløst når jeg swiper er både uvant og skuffende!
Forhåpentligvis er det ikke noe gærnt og at selve navigeringsopplevelsen veier opp for et noe krøkkete og treigt system. Det blir spennende å teste..
- Viffern94
- Motorsykkelen din: Honda VFR 800FI 2001
Kjøp relé på Biltema å koble på batteriet og baklys(eller noe som går på med tenninga) 20 amp sikring inn til relé og 2-5 amp fra relé og til GPS,12v etc. Ingen brannfare og ikke tomt batteri
Honda CBF125,2010- Honda CB750,1997- Yamaha MT-09Tracer,2016- Yamaha FJR1300,2016-Honda VFR800,2001--