Noen ganger får man de beste motargumentene når man trykker litt ekstra. Det er gjort helt bevisst.Baffin skrev: 29 jun 2018, 09:05Se alltid lyst på livet Bjerknez!Bjerknez skrev: 29 jun 2018, 06:02
Det er nettopp slike ting som fort kan gjøre dette til mer bry enn glede tror jeg. Jeg har også delvis erfart at det er vanskelig å finne passende sted for å campe. Joda, det er trær over alt, men man vil jo ikke slå opp en slik i nærheten av steder der folk ofte går etc. Og hva gjør man når man må på do (drite)? Hvordan får man vasket seg om morgenen, eller pusset tennene etc? Skal man bare tre på seg evt. Fuktig kjøredress og hoppe glad og fornøyd opp på sykkelen og kjøre 40 mil til? Hva med neste dag? Når skal man til slutt ta seg en dusj?
Greit nok at man slipper planlegging rundt hyttebooking, men jeg tror nok det krever vesentlig mer planlegging når man skal overnatte i en hammock. Det er lett og si at man kan slå den opp hvor som helst, men gjør man det?
Jeg skal følge turen din med argusøyne.![]()
Men så klart, en eller to netter i finvær går helt sikkert fint. En hel uke? Skeptisk...
Baffin