AJ skrev: 04 jul 2018, 19:06
Stian87 skrev: 04 jul 2018, 18:51
Bare ikke kjøp saueskinnsfelle, du må du nok selge bimmern
Edit: Det så litt stusselig ut de greiene synes jeg. Tror heller jeg vurderer komfortsalen
Uansett og okkesom; en sauskinnsfell ser langt bedre ut enn de derre "slitne" AirHAwk greiene
Hadde for øvrig sauskinnsfell på min forrige SA på tur til Italia i 2016 og da var det flere på et overnattingssted som siklet på denne og fortalte at jeg gjorde best i å passe godt på den

.
Hmmm jeg er enig i at den gamle sakkosekken han har teipet fast ikke akkurat får det til å krible i magen
Det er klart, ADV og saueskinnsfell passer jo godt sammen, akkurat som ADV, gul åpningshjelm og gul vest
Bjerknez skrev: 04 jul 2018, 19:13
Stian87 skrev: 04 jul 2018, 18:51
Bare ikke kjøp saueskinnsfelle, du må du nok selge bimmern
Edit: Det så litt stusselig ut de greiene synes jeg. Tror heller jeg vurderer komfortsalen
Jeg er forsåvidt enig med deg. Men problemet er at jeg «tror» denne Airhawk puta er mer komfortabel enn den orgianle komfortsalen. Komfortsalen tror jeg ikke vil gi den helt store forandringen. Sikert litt mer stuffing etc, men ikke noe mer.
Uansett så er ikke sittekomforten min aller verst uansett. Jeg kjøpte den litt for å teste. Foreløpig gir jeg pluss i boka
Det kan godt stemme at den puta er mer komfortabel, men tror likevel jeg står over. Litt stil må man tross alt ha. Tror de har salg på Goldwing nå forresten Ove, er vel midt i blinken for deg?