Vært var helt greit:) 14 grader overskya/litt sol. Egentlig helt perfekt kjørevær til bane:)
Bjarne89 Yamaha r1:)
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600. Tur til Mo i Rana og acr:)
-
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Ja det er perfekt, fint å slippe nedbør selv om det er en av de beste om ikke Den beste banen å kjøre på vått pga asfaltblandingen.
Ble en tur på rudskogen på torsdagen:):) morro å kjøre litt bane, selv om det går litt tregt enda.:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600. Tur til rudskogen
Nok en morsom dag på rudskogen:)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- niko
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Bilde nr 4 hadde jeg vurdert å henge på veggen. Tøft!Bjarne89 skrev: 21 jul 2018, 18:24 Ble en tur på rudskogen på torsdagen:):) morro å kjøre litt bane, selv om det går litt tregt enda.:
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600. Da var sesongen over.:/ tid for planlegging av ny sesong.:)
Da var sesongen over og sykkel er vasket ned og fått en skikkelig runde med polering og voks. Så da er det bare å håpe på en kort vinter.:)
Så får man bruke vinteren til å handle inn litt nye deler.:) på innkjøps lista i år, så blir det en ny bremsepumpe. Nytt drev sett, da jeg ønsker litt annen dreving. Så blir det nye dekk.:) legger ved et noen bilder fra årets sesong.:)
Så får man bruke vinteren til å handle inn litt nye deler.:) på innkjøps lista i år, så blir det en ny bremsepumpe. Nytt drev sett, da jeg ønsker litt annen dreving. Så blir det nye dekk.:) legger ved et noen bilder fra årets sesong.:)
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600. Sesongen over. Sykkel satt til lagring.:/
Ny hjelm innkjøpt.:) beste hjelmen jeg noen gang har prøvd. Agv pista gp r.
Mangler bare ny bremsepumpe og ny dekk nå, så er sykkel klar for ny sesong .:)
Mangler bare ny bremsepumpe og ny dekk nå, så er sykkel klar for ny sesong .:)
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600 solgt. På jakt etter ny sykkel.:)
Da var min kjære gsxr solgt:/ tiden inne for å finne et nytt leketøy.:)
Re: Bjarne89 BMW s1000rr
I går var jeg å hentet meg «ny» mc. Denne gangen ble det en BMW s1000rr 2016 mod. Med alt fabrikkutstyr.:) ute å kjørte en liten tur i dag. Herregud for en maskin det er.:) var en del mere trøkk i denna enn min gamle gsxr 600.:)
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Gratulerer
!
Flott sykkel, fin fargekombo

Flott sykkel, fin fargekombo

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Heftig! 

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Tøff sykkel :)
Ja, det er stor forskjell på 600 og 1000 i den klassen. Natt og dag faktisk. Synes jeg vertfall.
Ja, det er stor forskjell på 600 og 1000 i den klassen. Natt og dag faktisk. Synes jeg vertfall.
- Fsva
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Gratulerer med ny sykkel. Det er nok ikke så mange ting som slår det å kjøre en S1000RR 

- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Gratulerer med Bimmer! Helt etter min smak! Du har fått litt av en pakke her! Hvordan er det å kunne sette på tempomaten og cruise avsted? 

- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Gratulerer med HERLIG sykkel, blir nok noen fine stunder med den der...
Og for deg som tydeligvis er litt på Rudskogen også, kan det vel knapt bli bedre.
Iallefall med mindre du er interessert i å bruke fryktelig mye penger

Og for deg som tydeligvis er litt på Rudskogen også, kan det vel knapt bli bedre.
Iallefall med mindre du er interessert i å bruke fryktelig mye penger

http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;