Riktig...Ragnhild skrev:AJ har bare testa litt
Men denne 'kryptiske' posten trodde jeg at jeg hadde fjernet... :-
Samme det. Testen ga det resultatet jeg forventet. Hva nå det var igjen...

Riktig...Ragnhild skrev:AJ har bare testa litt
Akkurat nå er det kanskje mer hektisk enn hva det har vært så langt... Ikke fordi det er så mye å passe på med selve driften av Forumet, men ÆØÅ problemet og retting av all feilkodingen har medført mye jobb. Kanskje ikke så nødvendig, men for at overskrifter skal se pene og riktige ut så valgte jeg nå gjøre disse rettelsene.
Det der ser jo veldig bra ut!!!Dexter skrev:Det finnes mer fleksible bbkode-script som samler f.eks. alle disse video-streamerne i en og samme kode. Les her Denne tar vel ca. 2 minutter å installere
Den er god!Dexter skrev:Jepp, i'll check. Har brukt den på et annet forum i lengere tid og det har fungert kjempefint. Kan legge den inn på det nye men siden deler av oppsettet kommer med backupen så venter jeg til etter overføring
Ok... men slik kantutjevning av teksten bør vel kunne fikses rimelig greit, kanskje...?Dexter skrev:Joda, ble bra, men den trenger å "smoothes" litt ut. Den ble litt hakkete. Ellers ble jo teksten mer tydelig og samtidig viser den egen adresse
Jeg har sendt Roy en mail. Om han ikke får fikset det så har jeg en som kan ordne det for oss. Det glemte jeg å skrive i mailen...AJ skrev:Javisst...
Mye 'smoothere' den gamle logo'en, ja...![]()
Får håpe Roy finner en fix for dette.
Blir den nye like jevn og fin så blir det bra. Men etter å ha sjekket ny og gammel mot hverandre er jeg enig; vi bør nok ikke bruke den nye så lenge den er så 'kantete' som den er nå...
Sluttresultatet er over all forventning - en feiende flott logo - rett og slettfireman skrev:Beklager sent svar, har vært mye frem og tilbake i dag. De første "hakkete" utgavene var bare arbeidsfiler mens jeg prøvde å finne frem til riktig design. Håper alle blir fornøyd med sluttresultatet! :-)