Da er hjemme fra Italia, endelig kan man vel si. Kom hjem på lørdag, og for all del turen har gått fort, men borte bra, hjemme best
Særlig når man er på ferie med fire små barn (kun to egne) og et vennepar. Utrolig hvor mye bedre kjent man blir, på godt og vondt. Deilig å komme hjem til eget hus og ingen andre å ta hensyn til.
Ferien har vært veldig fin! Det ble mye bading og handling, bortsett fra en ekskursjon til Viterbo for å dra innom en leketøysbutikk og en dagstur til Roma hang vi for det meste rundt bassenget og landsbyen Capranica. Det er en del ting å gjøre for voksne i området, men ikke så mye å gjøre for to hypre barn (ikke mine

)
Det ble desverre ikke så mange bilder, eller noen ble det, men de er for det meste av ungene, og de publiserer jeg nok ikke på nett
Turen til Roma var bra, på tross av at det var 32 grader og stekende sol, og at ettåringen ikke ville sitte i vogn, så måtte bære han rundt hele Roma. Vi fikk imidlertid et gledelig gjensyn med flere fontener, og Pantheon. Vi fikk også tatt en tur på min favorittrestaurant i Roma - Alla Rampa som har nydelig sjømat.
0992F9AE-9CD3-4EBD-9B17-4074DE34F579.jpeg
Det ble naturlig nok en del pasta
0111048C-B71F-4C60-BAED-82216645395D.jpeg
Selv om Italia ikke akkuratt er kjent for whisky så har heldigvis Gardemoen et godt utvalg. Jeg fikk med meg et ekemplar av mitt favorittmerke Macallan
21C6B6CB-6999-422F-A589-448792FFF382.jpeg
I dag har vi hatt bilen til kontroll, jeg har hatt noen problemer med flere småting, som måtte sjekkes ut. Dette var en gyllen anledning til å få lurt med seg fruen bakpå. Hun har aldri sittet bakpå en sykkel før, så vi var litt spent begge to. Jeg forsøkte å ta det pent i svinger og ikke grisekjøre. Og tror det gikk fint. Det var i hvertfall veldig hyggelig å ha henne med
8E1F4187-DACF-4C03-8C43-BE5C775571C4.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.