Mest for moro skyld siden jeg knotet fælt siste gang jeg prøvde på den forrige SA'en, så slang jeg på den gode gamle Amerika RevPack'en på den nye SA S'en.
Nå fant jeg plutselig kjapt ut hvordan jeg best kunne feste bagen på en trygg og sikker måte. Testturen etter pakkingen bekreftet at løsningen er god i kjappe svinger, kjappe akselerasjoner og på "vedlikeholdsfrie" veier...

.
Om jeg kommer til å gjøre KTN'ren turklar med RevPack bagen er jeg usikker på, men at den er praktisk og rommer mye er det ingen tvil om. Og når jeg først har festet den skikkelig på bagasjebrettet, så har jeg egentlig ikke lyst til å ta den av igjen.
Bagen rommer 71 liter, 19 mer enn GIVI toppboksen jeg har.
En stor fordel når romslig telt, to (altfor tunge, men veldig solide...) Kampa campingsenger, to selvoppblåsbare puter, et lite campingbord og to kompakte campingstoler skal pakkes på sykkelen.
Ekstrabagen oppå den store gir plass til andre nyttige småting som hører med på MC-tur.
Jeg har brukt RevPack bagen på flere turer tidligere med Triumph Tiger 1050 og Moto Guzzi Stelvio til blant annen Norgestreff i Lofoten og Lista i tillegg til Troll-Rally.
TurMC1.JPG
TurMC2.JPG
TurMC3.JPG
TurMC4.JPG
TurMC5.JPG
TurMC6.JPG
TurMC7.JPG
TurMC8.JPG
TurMC9.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
