Får sjekke dette når jeg kommer hjem. Jobben blokkerer lenken for meg

Får sjekke dette når jeg kommer hjem. Jobben blokkerer lenken for meg
Dem virker vertfall ikke her...Rune75 skrev: 31 jul 2018, 13:22 Ikke for å virke skrytete men de linkene virker hos megKanskje han alt har fikset de
![]()
Ohh... shut the f*** up!fjs skrev: 31 jul 2018, 13:59 Herfunker fint
Typisk case av "pebkac" "Problem exists between keyboard and chair"![]()
Jeg synes ikke fargen på sykkelen din er noe fin.Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:06 Funker på min mobil også. Enig med fjs om at dette ser ut som et klassisk layer 8 problem![]()
Jeg har bare en ting å si til fargen på sykkern din. "Heia Norge!"Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:12hah! får trøste meg med at Pitlane syntes jeg hadde riktig farge på sykkelen. I tillegg slipper jeg å se ut som en gother
![]()
Viktig å vise at man er patriot.
Nå er det vel egentlig bare DU som faktisk har hatt en Ducati, og vi vet jo alle åssen det gikk btw.Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:19Viktig å vise at man er patriot.også viktig at man setter pris på den lange stolte historien til BMW motorsport i stedet for at man egentlig har lyst på en Ducati
![]()
Hehe ja, men jeg har kommet over det.Bjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:20Nå er det vel egentlig bare DU som faktisk har hatt en Ducati, og vi vet jo alle åssen det gikk btw.Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:19Viktig å vise at man er patriot.også viktig at man setter pris på den lange stolte historien til BMW motorsport i stedet for at man egentlig har lyst på en Ducati
![]()
![]()