Ha haBjerknez skrev: 31 jul 2018, 10:08 Han har jo kjøpt seg verktøy, så han har sikkert lært seg å skru vertfall![]()

Verre med min, 1993 modell Heritage Softail. Så det er vel bare å skaffe seg en del tomme-verktøy

Ha haBjerknez skrev: 31 jul 2018, 10:08 Han har jo kjøpt seg verktøy, så han har sikkert lært seg å skru vertfall![]()
Jo, man roer seg ned. En HD er ikke laget for fart, heller skapt for å ikke kjøre fort.TGR skrev: 31 jul 2018, 09:57 Hvordan går det nå da Jompa?
Holder teorien, om at man roer seg mer ned på en HD?![]()
Eller lærer man seg bare å kjøre fortere etterhvert med den også?![]()
Jeg tror kanskje Jompa heller mener disse M6 lastebilene fra sin tid i Forsvaret...FredrikE24 skrev: 02 aug 2018, 23:40 M6? BMW M6? Min erfaring er at det røsker noe skikkelig fra ca. 4000rpm og oppover, da tenker jeg mest på den gode gamle M88-motoren
Tenker heller den godeste Jompa mener den legendariske lastebilen som forsvaret brukte før i tidaFredrikE24 skrev: 02 aug 2018, 23:40 M6? BMW M6? Min erfaring er at det røsker noe skikkelig fra ca. 4000rpm og oppover, da tenker jeg mest på den gode gamle M88-motoren
Stygg sak.....Jompa skrev: 02 aug 2018, 23:32 Men, etter nån daga begynte æ å lure på om det vrkelig va hensikten hennes å gjøre hverdagen enklere for meg,
eller om ho ganske enkelt prøve å gjøre meg overflødig.
Sånt skal man kanskje ikke tenke nokka særlig over ? Men om ho kommer med en robotklipper neste år....
Hmm. Trur jeg må ta en prat med naboen.TGR skrev: 03 aug 2018, 09:44
Du må ha en strategi på dette. Kjør en kontinuerlig 3-stegs prosjektstrategi.
Altså, du setter i gang et prosjekt, feks ny redskapsbod, det er steg 1.
I god tid før prosjektet er ferdig, planlegger du neste prosjekt, feks ny beleggnings-stein et eller annet sted på tomta, det er steg 2.
Steg 3 er å iverksette neste prosjekt før ferdigstilling av første prosjekt.
Hvis du gjør dette kontinuerlig, med langsom fremdrift, så sitter du ganske trygt .....
![]()
Mulig jeg allerede er på rett vei, uten at jeg var klar over det.TGR skrev: 03 aug 2018, 09:44Stygg sak.....Jompa skrev: 02 aug 2018, 23:32 Men, etter nån daga begynte æ å lure på om det vrkelig va hensikten hennes å gjøre hverdagen enklere for meg,
eller om ho ganske enkelt prøve å gjøre meg overflødig.
Sånt skal man kanskje ikke tenke nokka særlig over ? Men om ho kommer med en robotklipper neste år....![]()
Du må ha en strategi på dette. Kjør en kontinuerlig 3-stegs prosjektstrategi.
Altså, du setter i gang et prosjekt, feks ny redskapsbod, det er steg 1.
I god tid før prosjektet er ferdig, planlegger du neste prosjekt, feks ny beleggnings-stein et eller annet sted på tomta, det er steg 2.
Steg 3 er å iverksette neste prosjekt før ferdigstilling av første prosjekt.
Hvis du gjør dette kontinuerlig, med langsom fremdrift, så sitter du ganske trygt .....
![]()
Dette er bankers.Jompa skrev: 03 aug 2018, 20:50
Mulig jeg allerede er på rett vei, uten at jeg var klar over det.
Denne lappen har hengt på kjøleskapdøra siden tidlig i sommer.
Gratulerer!Jompa skrev: 05 aug 2018, 22:24 Sykkelen har fått fri noen dager siste uke.
Årsak, jeg har vært opptatt med min yngste datters bryllup.
38510898_10214233471003564_1743331352909971456_n.jpg