Jeg er en voksen kar på 47, bor i Nes i Akershus. Har sykkel (mangler vester med L, men skaffer dette). Har ferie ut denne uka og neste (er for det meste hjemme, så er veldig fleksibel på tid). Jeg betaler selvfølgelig for bensin/kaffe/veimat

Hei. Jeg kan nok hjelpe deg etterhvert, iallefall en tur eller to i løpet av sesongen. Er ganske travel i august, men kan få til en tur eller tre i begynnelsen av september!Plastrakett_71 skrev: 01 aug 2018, 22:04 Heisann godtfolk! Trenger en som vil være med og hjelpe meg med å få noen timer på sykkel før jeg begynner på kjøreopplæring på kjøreskole.
Jeg er en voksen kar på 47, bor i Nes i Akershus. Har sykkel (mangler vester med L, men skaffer dette). Har ferie ut denne uka og neste (er for det meste hjemme, så er veldig fleksibel på tid). Jeg betaler selvfølgelig for bensin/kaffe/veimatSend meg en melding da vel?
![]()
Takk for tilbudet:-) Begynner på kjøreskole i midten av August, og har oppkjøring (hvis alt går bra), i midten av September.gbruaset skrev: 04 aug 2018, 10:24 Hei. Jeg kan nok hjelpe deg etterhvert, iallefall en tur eller to i løpet av sesongen. Er ganske travel i august, men kan få til en tur eller tre i begynnelsen av september!
Da har vi en plan. Melder deg når hverdagen blir litt mindre hektisk.Plastrakett_71 skrev: 04 aug 2018, 17:47Takk for tilbudet:-) Begynner på kjøreskole i midten av August, og har oppkjøring (hvis alt går bra), i midten av September.gbruaset skrev: 04 aug 2018, 10:24 Hei. Jeg kan nok hjelpe deg etterhvert, iallefall en tur eller to i løpet av sesongen. Er ganske travel i august, men kan få til en tur eller tre i begynnelsen av september!
All kjøretrening er god trening, så med mindre det skjer noe uforutsett, så kjører jeg gjerne en tur eller to (eller tre) med deg.