SÅ! Etter tilbakemeldinger her på MCsiden og endeløse kvelder med googling, Youtube og forskjellige forum ble det endelig sykkel på meg. Jeg brukte timevis på Finn, men falt tilbake til Daytonaen hver gang. Derfor tok jeg i går turen til Sande i Sunnfjord, en tur på tre timer, for å se på sykkelen og eventuelt ta den med meg. Litt smårusk var det, slik som uoriginalt fart/RPM-instrument og en motorlampe som visstnok ikke har vært der tidligere (mistenker at det har med dårlig batteri å gjøre). Bortsett fra dette, var sykkelen strøken utseendemessig, helt tørr alle plasser det skal være tørt, blank olje, uproblematisk giring og ...gul

Diskuterte pris, og jeg er godt fornøyd med utfallet. Er overbevist om at det er mye sykkel for pengene!
Tanken er å ha dette som en blogg på fremgang både på småfiks på sykkelen, veien til lappen og alt annet som hører med - både fornuftig og ufornuftig :)
Og, ja, her blir det mange bilder!
Kom gjerne med tips, forslag og andre ting til ting jeg kan og burde gjøre
Under er det noen bilder underveis i hentinga og turen

Fant ut jeg måtte ha meg en wheel chock, så det ble en halvtime i garasjen kvelden før avreise. Funka som fy, og framdekket passa perfekt nedi.

Kjøring i trivselsfylket er alltid en drøm, og turen gjennom Våtedalen.... Ja, bildet taler vel for seg selv.

Selv om jeg kjøre ofte gjennom her blant annet med gule, blinkende biler, er det sjelden jeg stopper og nyter utsikten.
Her kommer en serie bilder av sykkelen jeg tok når jeg var hos selger:

Perfect fit! Måtte flytte støttene som gikk bakover da de tok borti bremseskivene. Skal modifiseres til å passe skikkelig. Er jo greit å ha en sånn stående :)

Sykkelen tatt over og på plass i hengeren.

På ferja hjemover, en time igjen!

På plass i garasja! Nå starter moroa!