Når vi skulle reise igjen, så hadde jeg vett nok til å koble på GoPro'n slik at jeg kunne forevige turen hjemover. Selvfølgelig var ikke kameraet skrudd godt nok fast, så så snart vi var oppe i ca. 100 km/t på motorveien så bikka kameraet bakover og filmet rett opp frem til vi stoppet for bensinpåfylling på Kløfta. Jeg rettet opp kameraet og satte igang å filme igjen. Nå kommer det jeg stusser over: jeg la merke til at det ser ut som om sykkelen"gynget" litt fra side til side (har ikke noe bedre beskrivelse enn det. Jeg vet jo at jeg ikke er verdensmester (ennå)

Selv på rette strekninger (skal sies at vi kjørte gamle riksvei 2/E16 fra kløfta) - med tilhørende svinger så ser det ut som om sykkelen "gynger". Jeg følte ikke at jeg kjørte vinglete, men kameraet viser noe helt annet.

Er det rett og slett bare jeg som er litt ustø på sykkelen foreløpig? Eller er dette helt normalt? Jeg spør muligens dumt, men jeg er helt rykende fersk når det kommer til livet på to hjul, så dere får bare ha meg unnskyldt.

Vet det er vanskelig/umulig å svare på hva som har skjedd, men lurer på om noen andre har hatt tilsvarende opplevelser.