Men det var vel ikke en fulstendig opplæring ? Du tok vel del-2 til 12 000 kr i fjor som omfattet fartsgrenser og overholdelse av disse

Haha, det har du rett i. Den glemte jeg å nevne
Så ufattelig flink du er - som til og med setter standarden for hvordan alle andre skal gjøre det.
BTW: I følge denne siden koster det ca 15000 - før du har tatt en eneste kjøretime.
Jeg tok førerkortet mitt hos Wright i Fredrikstad. I skrivende stund koster en pakke 19.640 kroner. I tillegg kommer litt andre småting. Jeg mener en slik pakke kostet rundt 18.000 når jeg tok førerkortet for fire år siden.
Jeg syntes bare 40.000 hørtest veldig mye ut.
Men ja... førerskolelærer sa at jeg var flink... men "ufattelig flink" tror jeg ikke at jeg var. Følte meg vel ganske midt på treet i forhold til de andre som var med på kurset vertfall.
Jeg tror ikke jeg har hørt om noen som har betalt så mye. Så sant man da ikke hadde veldig mange ekstra kjøretimer eller evt. brukte en veldig dyr kjøreskole og eller kanskje strøk en gang, eller tre...
I følge de jeg har snakket med de siste årene så har alle betalt omtrentlig det samme som meg. Jeg har lest om noen som har brukt opp mot 30.000,- men jeg har aldri hørt 40.000,-, før nå.
Det var derfor jeg lurte på om du kanskje hadde blitt lurt. Men det kan så klart også være andre grunner. Uansett så er jo det viktigste at du har lappen i dag
EDIT:
Siden du linker til viser at et komplett kurs på denne kjøreskolen koster 23.200. I tillegg kommer litt småtteri som oppkjøring og andre ting som betales til Statens vegvesen. Denne kjøreskolen er i følge min kjappe sjekk 3-4.000 dyrere enn den kjøreskolen jeg brukte med dagens priser.