Ja, det er noe med det...

Regner med at en flaske med denslags fluidium medbringes av Hjelsetekspressen til Dovreskogen...

Ja, det er noe med det...
... å gjør det fortsatt...Jeg gikk i halvsvime flere dager etterpå...
Konjakk minner meg egentli bare om beis. Eller bais... litt etter hvordan man ser det...AJ skrev: 22 aug 2018, 20:06Ja, det er noe med det....
Regner med at en flaske med denslags fluidium medbringes av Hjelsetekspressen til Dovreskogen....
Reiseniste må med denne gangen også jaAJ skrev: 22 aug 2018, 20:06Ja, det er noe med det....
Regner med at en flaske med denslags fluidium medbringes av Hjelsetekspressen til Dovreskogen....
"Vondt skal vondt fordrive.." Dette er et godt gammelt ordtak
Bjerknez skrev: 22 aug 2018, 20:07... å gjør det fortsatt...Jeg gikk i halvsvime flere dager etterpå...![]()
Ja, jeg har virkelig lyst til dette. Det ser i utgangspunktet lyst ut, men dem som har hatt SKIKKELIG tannverk i en jeksel vet hva jeg snakker om. Man blir totalt slått ut. Smertestillende funker ikke i det hele tatt, man kaldsvetter, det dunker og stikker konstant i hele hodet og man har nærmest lyst til å ringe ambulanse.
Vi venter i spenning på bilder av dere to som allerede har startet turen til treffet. Tore med nysykkelen og..AJ skrev:Det ser lovende ut med været her på Østlandet i dag i hvert fall![]()
.
Satser på at vi tar finværet med oss på turen oppover og innover i landet løpet av dagen og ettermiddagen
Det var godt nytt OveBjerknez skrev: 23 aug 2018, 18:29 Dette lover godt. Skal til tannlegen igjen i morgen for å fikse opp i tannproblemene. Enten midlertidig i form av noe feinsmekkeri han skulle koke i hop, eller en permanent løsning ved å trekke hele skiten. Været er meldt OK og feberen har gitt seg.
Blir meg og en til som tar turen og jeg tipper vi er på campingen i 16-17:00 tiden til lørdagen.
Det får tiden visekjellv skrev: 23 aug 2018, 19:03Det var godt nytt OveBjerknez skrev: 23 aug 2018, 18:29 Dette lover godt. Skal til tannlegen igjen i morgen for å fikse opp i tannproblemene. Enten midlertidig i form av noe feinsmekkeri han skulle koke i hop, eller en permanent løsning ved å trekke hele skiten. Været er meldt OK og feberen har gitt seg.
Blir meg og en til som tar turen og jeg tipper vi er på campingen i 16-17:00 tiden til lørdagen.![]()
Blir trivelig å hilse på til lørdan. Lenge siden nå AJ.AJ skrev: 23 aug 2018, 19:56 Da er Tore L og jeg vel framme på Utladalen Camping etter en flott kjøretur hit på varierte veier med innlagt etappe på utfordrende grusvei.
Den nybakte GS-føreren taklet forholdene helt utmerket![]()