Dette blir skikkelig OT, menJuicebox skrev: 24 aug 2018, 03:2577 hk på begge...Lauri skrev: 22 aug 2018, 17:02 Den brukte... du sparer litt gryn - og så har den 3 hk mere enn den i butikk. Det betyr at hester i det fri blir feitere og kraftigere enn de som er stall'stien (står på stallen og sturer)![]()
Med de pengene der hadde jeg kjøpt en annen cruiser![]()

Hehe... der gikk det litt skeis til xamen for den ene eller andre gitt; oppgaveteksten må leses

Til tråden - og litt seriøst: Jeg hadde helt klart vurdert den brukte både pga medfølgende utstyr (sparte penger) samt redusert kjøpspris. OG - jeg ville prutet på den brukte med henvisning til den nye og prisen der.
Når det gjelder forholdet garanti sett opp mot lovbestemt reklamasjonsrett, så bør enhver studere garantivilkårene nøye; hva sier de eeeegentlig!?. En garanti skal nemlig gi bedre vilkår samt "komme på toppen" av de rettigheter og krav du har etter forbrukerkjøpsloven. De fleste fiser om seg med garantiløfter uten å vite hva dette innebærer. Som regel har ikke forhandler peiling - og studerer man garantivilkårene knyttet til det enkelte kjøpet, så er de ofte omskrivinger av allerede gitte bestemmelser i loven.