Hvem er vi? Forummedlemmenes presentasjonstråd.
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.
Velkommen skal du være :)
SV650 er en meget prisgunstig sykkel. Mye for pengene der synes jeg. :)
SV650 er en meget prisgunstig sykkel. Mye for pengene der synes jeg. :)
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Velkommen til dere begge, Synnøve og Ratlen
Ekstra hyggelig at dere hopper i det og kommer med en kort presentasjon.
Sånt liker vi
!
Håper dere finner morsomme ting å le av og mye nyttig info her, men mest av alt, at dere vil trives og benytter muligheten til å bli kjent med mange andre trivelige MC-folk her på MCsiden.no.

Ekstra hyggelig at dere hopper i det og kommer med en kort presentasjon.
Sånt liker vi

Håper dere finner morsomme ting å le av og mye nyttig info her, men mest av alt, at dere vil trives og benytter muligheten til å bli kjent med mange andre trivelige MC-folk her på MCsiden.no.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Hei folkens! Jeg er helt ny her inne. Jeg tok oppkjøringen på klasse A idag, og saumfarer da naturligvis nettet for mennesker som liker det samme som meg :)
Jeg er 29 år gammel, (ja, og jeg har bare feiret den EN gang). Bor i Sandefjord med samboer og to barn. Studerer til å bli maskinist på Universitetet i Sør-Øst Norge. Ellers håper jeg på å få kjøpt meg en sykkel iløpet av vinteren.
Jeg har drømt om å ta lappen siden jeg var 14 år, men pga skole, jobb og barn har ikke tiden strukket til, men nå er den i boks og jeg kan leve ut drømmen :)
Drømmesykkel (innen for visse rammer): Ducati 899 eller 959
Jeg er 29 år gammel, (ja, og jeg har bare feiret den EN gang). Bor i Sandefjord med samboer og to barn. Studerer til å bli maskinist på Universitetet i Sør-Øst Norge. Ellers håper jeg på å få kjøpt meg en sykkel iløpet av vinteren.
Jeg har drømt om å ta lappen siden jeg var 14 år, men pga skole, jobb og barn har ikke tiden strukket til, men nå er den i boks og jeg kan leve ut drømmen :)
Drømmesykkel (innen for visse rammer): Ducati 899 eller 959
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Velkommen hit til oss på MCsiden.no, NeXtGeN
Ekstra hyggelig å se at du tråkker over terskelen med innlegg og presentasjon av deg selv straks registreringene ble gjort.
Det er jo nettopp slik det skal være på et aktivt forum for aktive MC-folk
!

Ekstra hyggelig å se at du tråkker over terskelen med innlegg og presentasjon av deg selv straks registreringene ble gjort.
Det er jo nettopp slik det skal være på et aktivt forum for aktive MC-folk

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Velkommen skal du være NeXtGeN :)
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Gratulerer i massevis med lappen og velkommen til oss NeXtGeN. Her vil du nok raskt kunne finne både venner og gode råd underveis! 

Takk skal du ha!kjellv skrev: 24 sep 2018, 17:27 Gratulerer i massevis med lappen og velkommen til oss NeXtGeN. Her vil du nok raskt kunne finne både venner og gode råd underveis!![]()

Kan allerede merke at dette er et aktivt forum, og det blir nok knall til våren

Hei.
Jeg er født i 75 og har kjørt MC siden 1995. Er fra Østlandet, men bor i Trøndelag. Flere HD opp igjennom, men vært innom Honda og BMW. Har nettopp byttet fra HD Ultra Classic til BMW R1200GS (min andre BMW). Kjører som regel ett par lange turer med kompiser i løpet av året og pendler av og til med sykkel (Trøndelag -Rogaland). Har ett ønske om å komme meg mer ut på grusveier, noe som er en av grunnene til byttet av MC. Har alltid likt BMW og HD så har tenkt til å legge til en HD i garasjen igjen. Fant vel ut at jeg kan klare meg med en "mindre" HD enn en Ultra nå som jeg har en GS.
Oppdaget dette forumet for ett par måneder siden og registrerte meg for ett par uker siden.
Jeg er født i 75 og har kjørt MC siden 1995. Er fra Østlandet, men bor i Trøndelag. Flere HD opp igjennom, men vært innom Honda og BMW. Har nettopp byttet fra HD Ultra Classic til BMW R1200GS (min andre BMW). Kjører som regel ett par lange turer med kompiser i løpet av året og pendler av og til med sykkel (Trøndelag -Rogaland). Har ett ønske om å komme meg mer ut på grusveier, noe som er en av grunnene til byttet av MC. Har alltid likt BMW og HD så har tenkt til å legge til en HD i garasjen igjen. Fant vel ut at jeg kan klare meg med en "mindre" HD enn en Ultra nå som jeg har en GS.
Oppdaget dette forumet for ett par måneder siden og registrerte meg for ett par uker siden.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
OnlineTore L
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
Hei kestrom1 og velkommen til oss, riktig sykkel har du også ser jeg :)
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
-
- Motorsykkelen din: Kawasaki VN 900 classic 2013
Hello to all.
I am 46 and live in Oslo
I moved to Norway 2.5 years ago and today just bought my first bike here. VN900 classic. Came here because I am gonna probably need some leads about getting parts for bike because I intend to change its look a little bit and I dont know if I can find parts here. So I hope that some of you can help me out.

I am 46 and live in Oslo
I moved to Norway 2.5 years ago and today just bought my first bike here. VN900 classic. Came here because I am gonna probably need some leads about getting parts for bike because I intend to change its look a little bit and I dont know if I can find parts here. So I hope that some of you can help me out.

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Hi Max
And welcome to us here at MCsiden.no, mister :) !
You're saying that you moved to Norway 2,5 years ago... From where, I may ask?
You know, just curious...
.

You know, just curious...

-
- Motorsykkelen din: Kawasaki VN 900 classic 2013
I am from Croatia (Zagreb)AJ skrev: 07 des 2018, 19:18 Hi Max![]()
You know, just curious....

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
@Max:
Aah! Croatia, motorcycle heaven
. Like Norway... 
Aah! Croatia, motorcycle heaven

-
- Motorsykkelen din: -
-
Sist redigert av Sattphalat den 05 feb 2022, 05:27, redigert 1 gang totalt.
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
@Sattphalat:
Bra med en presentasjon som dette
!
Velkommen på MCsiden.no skal du være.
Hyggelig å lese at forumet hvar vært nyttig :) . Da er mye av hensikten oppnådd, helt klart!
Thailand Tigeren har ingenting med Triumph å gjøre, går jeg ut fra?
Er vel eget Thaimerke?
Bra med en presentasjon som dette

Velkommen på MCsiden.no skal du være.
Hyggelig å lese at forumet hvar vært nyttig :) . Da er mye av hensikten oppnådd, helt klart!
Thailand Tigeren har ingenting med Triumph å gjøre, går jeg ut fra?
Er vel eget Thaimerke?