Hehe. Tenkte jeg skulle dra en vittighet angående fargevalget på belysningen i stuen din, men når jeg quota innlegget ditt så kom ikke bildet med. Da ble hele poenget borte

Hehe, bildet ble tatt under en låt fra 90-tallet i full diskobelysning så fargene du ser på bildet var veldig tilfeldige når bildet ble tatt.Rune75 skrev: 07 sep 2018, 15:00Hehe. Tenkte jeg skulle dra en vittighet angående fargevalget på belysningen i stuen din, men når jeg quota innlegget ditt så kom ikke bildet med. Da ble hele poenget borte![]()
Bjerknez skrev:Så til sammen har lysene og det jeg har kjøpt til stuen (konsentrerer meg om stuen foreløpig) kostet 7-8.000 kroner. Man får virkelig en mer stemningsfull belysning i stuen.
Nåh, den var helt ok. Takk til AJ som gjorde det hele teknisk gjennomførbart
Nå har det nok gått litt i surr med bildene Ove, dette er vel fra Nederlandsturen din i 2014
Joda, men la oss nå ikke ødelegge hele greia til Rune. Vi gir han den
Kommer dette systemet opp under 'Devices available' i spotify appen, eller knyttes det opp på annet vis ? Kunne vært artig å se en videosnutt med lysshow akkompagneret av din favoritt 90talls slager.Bjerknez skrev: 08 sep 2018, 00:02 Haha, dete r det som er så genialt med lys og farger. Man kan nærmest reise i tiden. Med riktog musikk og tillpassende lys så kan man rett og slett hvis man legger godviljen til dra på ferie mens man sitter i sofaen. :)