MCvideoer litt utenom det vanlig og verd å få med seg
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Re: MC videoer litt utenom det vanlige...
misspelling with autocorrect
Sist redigert av hakhap den 27 jul 2018, 07:34, redigert 1 gang totalt.
Ser bare en sort boks, jeg...hakhap skrev: 26 jul 2018, 13:33 https://www.youtube.com/watch?feature=y ... 02x7JArd_s
misspelling with autocorrect
2019 KTM 790 Adventure
2008 KTM Duke 690
2008 KTM Duke 690
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Vil tro at dette er en testkjøringsvideo litt utenom det vanlige
...:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Jæ...bra

Jeg fikk med meg hovedtrekkene, men hadde vært bedre om jeg forsto et eneste ord spansk merker jeg...
2019 KTM 790 Adventure
2008 KTM Duke 690
2008 KTM Duke 690
Youtube er et fint sted for oss som fantaserer om skikkelige eventyr på to hjul. Finnes veldig mye bra innhold å fore interessen med.
Har sittet kveld etter kveld og sett på videoer fra folk som kjører verden rundt.
Som f.eks denne gjengen som kjører Pakistan på tvers. Fy fader for en trafikk.
Har sittet kveld etter kveld og sett på videoer fra folk som kjører verden rundt.
Som f.eks denne gjengen som kjører Pakistan på tvers. Fy fader for en trafikk.
Hvem har skyld her? Motorsyklistene som tror de kjører på bane og i tillegg krysser dobbellinja, eller pickuppen som sperrer for dem?
Må kanskje endre spørsmålet til: Hvem har mest skyld her?
Jeg mener at det er feil av motorsyklistene for å kjøre som idioter, men pickuppen har ingen rett til å leke politi. Sjåføren gikk for å skade disse, mens motorsyklistene ville bare forbi for å fortsette deres villmannskjøring..
Altså... Motorsyklistene kjører jo som tullinger, men er jo mest til fare for seg selv. Det bilisten gjør er jo i stor grad å prøve å skape en ulykke. Så kan man si at motorsyklistene bare burde gitt seg når de ser hvordan picpkupen kjører. Alle oppfører seg som idioter her. Men skal man velge en kronidiot i videoen faller mitt valg på bilføreren.Juicebox skrev: 15 sep 2018, 00:38 Hvem har skyld her? Motorsyklistene som tror de kjører på bane og i tillegg krysser dobbellinja, eller pickuppen som sperrer for dem?
Jeg mener at det er feil av motorsyklistene for å kjøre som idioter, men pickuppen har ingen rett til å leke politi. Sjåføren gikk for å skade disse, mens motorsyklistene ville bare forbi for å fortsette deres villmannskjøring..

2019 KTM 790 Adventure
2008 KTM Duke 690
2008 KTM Duke 690
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Framtida - velkommen eller ikke - er rett rundt hjørnet, kan det se ut som...:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Helt enig.Sakkle skrev: 17 sep 2018, 13:26Altså... Motorsyklistene kjører jo som tullinger, men er jo mest til fare for seg selv. Det bilisten gjør er jo i stor grad å prøve å skape en ulykke. Så kan man si at motorsyklistene bare burde gitt seg når de ser hvordan picpkupen kjører. Alle oppfører seg som idioter her. Men skal man velge en kronidiot i videoen faller mitt valg på bilføreren.Juicebox skrev: 15 sep 2018, 00:38 Hvem har skyld her? Motorsyklistene som tror de kjører på bane og i tillegg krysser dobbellinja, eller pickuppen som sperrer for dem?
Jeg mener at det er feil av motorsyklistene for å kjøre som idioter, men pickuppen har ingen rett til å leke politi. Sjåføren gikk for å skade disse, mens motorsyklistene ville bare forbi for å fortsette deres villmannskjøring..![]()
![]()
Ingen "vinnere" her. Idioter alle sammen. Men må jeg velge en "vinner" med tanke på hvem som er den største idioten her så er det nok bilisten. Uansett så hadde jeg holdt meg VELDIG langt unna en bilist som oppførte seg slik. Uansett en gjeng motorsyklister jeg fint hadde klart meg på tur uten.
- Stian87
- Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Han som har lagt ut videoen er jo komplett idiot, både snakker og oppfører seg som om han var en jævla gangster fra ghettoen. De kjører som idioter og oppfører seg som idioter, men bilføreren er den eneste som kjører med hensikts å hindre/skade andre. Det er ikke greit, sånne folk kan godt få en solid omgang juling for min del. Hadde nok kjørt av/kjørt forbi den bilisten rimelig kjapt for å komme meg unna hele idioten.
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
Haha hva er galt om man er fra ghettoen?Stian87 skrev: 18 sep 2018, 08:39 Han som har lagt ut videoen er jo komplett idiot, både snakker og oppfører seg som om han var en jævla gangster fra ghettoen.
- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Ofte litt av hvert, og til dels av alvorlig karakter; https://www.worldatlas.com/articles/wha ... hetto.html