Juicebox skrev: 21 aug 2018, 21:07
kgjersda skrev: 03 aug 2018, 21:48
For å svare på noen spørsmål;
- nei, jeg vil ikke gå på dejt med deg
[...]
- ja, sykkelen er billig, det er ikke dama på bildene!
Hva med å bare legge ut bilde av sykkelen?
Ja, enig i det. Skjønner ikke hvorfor folk skal legge ut slike bilder når hensikten er å selge sykkelen. Har sett sykkelen ute på finn for noen måneder siden med samme selger også. Da var det med "ordentlige modellbilder"
Men igjen, menn er generelt griser. Tok en kjapp søk på brukeren på forumet her og hvordan mennene her kommenterte på bildene hun la ut! Spøk eller ikke spøk, helt på trynet!
Jeg er delvis enig i det du skriver. Jeg synes det er artig med annonser som skiller seg ut, og selv om jeg selv ikke hadde sett på langt nær likende tiltrekkende ut liggende på ryggen over sykkelen, så unnser jeg andre som faktisk ser bra ut og har selvtillitt til å gjøre dette. Så klart vil man få mange reaksjoner på godt og vondt, men det hører med når man gjør slikt.
Problemet her, er at annonsen virker litt overfladisk og uekte for min del. Sykkelen ser definitivt bra ut, men det er uansett noe som skurrer.
Når det er sagt så synes jeg Finn.no kunne forby bilder av personer i salgsannonsene eller andre bilder enn bilder av selve objektet. Burde være en smal sak og fikse. Jeg synes alternative finn annonser jeg har sett opp igjennom begynner å bli vannet ut. Ikke fordi jeg synes det er forkastelig med halvnakne damer, men fordi det gir et preg som ikke passer seg i en salgsannonse. Det er tross alt ikke en dildo, eller en kul håndveske man selger, men en motorsykkel til mye penger.