Hva i hu... heite h* har dette å gjøre på et fora for motorsykkelinteresserte?
Det er jo der jeg legger inn tur refferater etc. samt noen egne synsinger om andre motorsykler, litt informasjon rundt vask av motorsykkel etc. Men som det så tydelig står under "Om meg" i bloggen så vil denne også inneholde en rekke andre ting, spesielt utenfor sesong.
Å "belære" andre uten fullstendig kunnskap om det man skriver blir i mitt hode feil. Derfor blir det mye egne meninger og synsinger i steden.
Hadde du hatt spørsmål som hadde bidratt til heving av allmennkunnskap om motorsykler, teknisk, trafikkadferd m.m så hadde jeg klappet i hendene av glede. Men dette ble for personlig; vil dere vite hvem JEG er eller... ? Ikke vet jeg hvem du er - og ikke vet jeg i hvilken grad du er eller kan bli en betydningsfull influenser for motorsykkelmiljøet i dette langstrakte kongeriket. Men du traff overhodet ikke min målskive.
Her har jeg åpnet en lite ndebatt om valg av motorsykkel for nybegynneren feks.
https://bjerknez.no/valg-av-motorsykkel ... eren-9935/
Det er også en del innlegg som omhendler vask (detailing) av motorsykkel. Jeg er som nevnt ikke ekspert i noe, men jeg har meninger om mye. Det er dette jeg formidler i bloggen.
Jeg har ingen intensjon om å vokse meg inn i himmelen som noen talsperson for motorsyklister. Dette er en ganske jordnær og personlig blogg hvor jeg deler egne opplevelser og en god del meninger og synsinger (som nevnt over)
At ikke jeg traff din målskive er helt greit. Det er ingen som tvinger deg til å bli værende på siden eller evt. komme tilbake. Er ikke dette stedet for deg så skal ikke jeg overtale deg. Du finner helt sikkert andre mer egnede steder hvis du vil lære å bli mekaniker, bli en bedre motorsyklist etc.
Men hyggelig at du tok Quiz'en da. Jeg kan fortelle såpass at du er ikke den dårligste, men at det kvalifiserer til noen premie tror jeg ikke

Derimot har du samme utgangspunkt som mange andre hvis flest mulig riktige var målet. Fasiten finnes i bloggen. Flere har klart dette. Men ser jo at kanskje innholdet ikke motiverte deg nok til å ta den helt ut.