Og myggstikkene fra Dalen driver meg til vanvidd i dag! Det er sykt mange av de.

Der kan du jo slå opp Hammocken!!
Slike veier er jo gøye å kjøre!
Sederjaxyvind skrev: 05 jul 2018, 21:31 Det var veldig gøy! Ca en mil med grus i dagdet var Krokenveien mellom Gjerstad og Neslandsvatn. Deretter var det Drangedalsveien og Kilebygdveien mot Skien, og det var en heftig strekning! Små og store kurver med fin asfalt. Kurve etter kurve. Fantastisk!
Var det på Pir1 du var på onsdag?
Ja, det stemmer! Veldig fint å sitte der ute. Gode øl har de også.Toalmar skrev:Var det på Pir1 du var på onsdag?
Var der selv for en iskald en før vi gikk inn på Kast Loss for en bedre middag
xyvind skrev: 06 okt 2018, 23:29 Da ligger elskerinna mi ute på Finn! Tenkte si i fra i tilfelle noen kunne tenke seg et fint eksemplar :-)
Har ikke tenkt å gi meg, men nedskalerer kanskje litt til neste sesong. Dette er en sykkel som fortjener å bli kjørt på fine turer!
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?fin ... =130985526
Det finnes vel ikke noe bedre i denne prisklassen, som jeg kan tenke meg. Jeg skal nedgradere til en mindre r-sykkel eller noe. Får se hva jeg finner på bruktmarkedet. Jeg får ikke kjørt så mye at jeg kan rettferdiggjøre å ha en strøken S1000R stående i garasjen. Dessuten liker jeg å kunne utføre diverse servicer selv, så nå blir det noe mye rimeligere, men minst like moro for meg :-)Stian87 skrev:xyvind skrev: 06 okt 2018, 23:29 Da ligger elskerinna mi ute på Finn! Tenkte si i fra i tilfelle noen kunne tenke seg et fint eksemplar :-)
Har ikke tenkt å gi meg, men nedskalerer kanskje litt til neste sesong. Dette er en sykkel som fortjener å bli kjørt på fine turer!
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?fin ... =130985526![]()
![]()
trodde du hadde avfunnet deg med at du aldri kom til å finne noe bedre!
Hva i alle dager skal du kjøpe neste gang?
Ser den, hadde jeg ikke kjørt til og fra jobb hadde jeg nok også vurdert et bytte. Jasså, R sykkel, så kult, noen typer du har sett på? S1000RR?xyvind skrev: 07 okt 2018, 13:14Det finnes vel ikke noe bedre i denne prisklassen, som jeg kan tenke meg. Jeg skal nedgradere til en mindre r-sykkel eller noe. Får se hva jeg finner på bruktmarkedet. Jeg får ikke kjørt så mye at jeg kan rettferdiggjøre å ha en strøken S1000R stående i garasjen. Dessuten liker jeg å kunne utføre diverse servicer selv, så nå blir det noe mye rimeligere, men minst like moro for meg :-)Stian87 skrev:xyvind skrev: 06 okt 2018, 23:29 Da ligger elskerinna mi ute på Finn! Tenkte si i fra i tilfelle noen kunne tenke seg et fint eksemplar :-)
![]()
Blir nok en eller annen guttedrøm-sykkel på meg nå![]()
Jeg kjører også nesten utelukkende til og fra jobb. Noen småturer innimellom her og der. Gidder ikke betale så mye i forsikring og finansiering på en så råflott sykkel som jeg ikke kjører nok, så det blir nedgradering. Kanskje en 600 eller 750..absolutt ikke S1000RRStian87 skrev: 07 okt 2018, 13:25Ser den, hadde jeg ikke kjørt til og fra jobb hadde jeg nok også vurdert et bytte. Jasså, R sykkel, så kult, noen typer du har sett på? S1000RR?xyvind skrev: 07 okt 2018, 13:14Det finnes vel ikke noe bedre i denne prisklassen, som jeg kan tenke meg. Jeg skal nedgradere til en mindre r-sykkel eller noe. Får se hva jeg finner på bruktmarkedet. Jeg får ikke kjørt så mye at jeg kan rettferdiggjøre å ha en strøken S1000R stående i garasjen. Dessuten liker jeg å kunne utføre diverse servicer selv, så nå blir det noe mye rimeligere, men minst like moro for meg :-)Stian87 skrev:xyvind skrev: 06 okt 2018, 23:29 Da ligger elskerinna mi ute på Finn! Tenkte si i fra i tilfelle noen kunne tenke seg et fint eksemplar :-)
![]()
Blir nok en eller annen guttedrøm-sykkel på meg nå![]()
![]()