Takk så mye! Noe skal lakkes, noe skal lages. Så får vi se hvordan det utvikler seg!
Her er en direktelink til albumet i mellomtiden :
https://1drv.ms/f/s!AjpK4Bc3XhrWhhv_HtY6lTBHouO3
Definitivt. Lakken ser fin ut og, ut fra bildene å bedømme. Er lakkeringen foretatt av profesjonelle?
gsx750_80 skrev: 23 okt 2018, 21:38Definitivt. Lakken ser fin ut og, ut fra bildene å bedømme. Er lakkeringen foretatt av profesjonelle?
Blir mer og mer imponert over den sykkelen. Det er mange cafe racere som likner hverandre. Selv om denne
har de fleste spesielle designelementene til felles med disse, klarer den likevel å ha sin egen stil. Og på en svært vellykket måte, i mine øyne.
Jeg får assosiasjoner til et stort kattedyr "på spranget", når jeg lar meg behage av linjene i sykkelen.
Lakken ble veldig bra, det var AutoLakk AS i Ålesund som sparklet, slipet og lakkerte sykkelen. Tanken måtte tinnes for å få fint området rundt der påfyllingslokket ble byttet, med det ble veldig bra!
Er det en regel på hvilken side det må være? Alltid en utfordring med de skiltet..KåreDump skrev:Utrolig vakkert bygg!
Men er ikke skiltet på feil side?
Usikker om det er det på MC, på bil så har det i alle fall vært sånn at om det ikke står på midten så skal det være på venstre side, og alle MC'er jeg har sett med skilt plassert på siden, så har det stått på venstre side der og... derfor spurte jeg.kasparhz skrev: 24 okt 2018, 15:40Er det en regel på hvilken side det må være? Alltid en utfordring med de skiltet..KåreDump skrev:Utrolig vakkert bygg!
Men er ikke skiltet på feil side?
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Fra Lovdatakasparhz skrev: 26 okt 2018, 11:56 Cannon:
Å hva var kravet til innsynsvinkel?
Hehe, får håpe du ikke blir stoppet av samme betjent igjen![]()
Takk for info.cannon skrev: 26 okt 2018, 21:56Fra Lovdatakasparhz skrev: 26 okt 2018, 11:56 Cannon:
Å hva var kravet til innsynsvinkel?
Hehe, får håpe du ikke blir stoppet av samme betjent igjen![]()
"
§ 39-7.Plassering av kjennemerke på to- eller trehjuls motorvogn
1. Kjennemerke skal være synlig i et område avgrenset av 4 plan gjennom kjennemerkets 4 sidekanter. Disse plan skal sideveis og utover danne en vinkel på minst 30° med bilens lengdeakse. Det øverste plan skal danne en vinkel på minst 30° oppover, målt i forhold til horisontalplanet, og det nederste plan må være horisontalt eller danne en vinkel nedover.
"
Plassering på siden er ikke omtalt her, så det er kanskje ok nå.
Litt forenklet: Skiltet skal være synlig fra en sideveis vinkel på minst 30 grader. Dette betyr at skilt på siden av bakhjulet må plasseres så langt bak at et er synlig ihht regelen. Dette er jo enkelt å måle selv.
Jeg fikk påtale fordi jeg hadde vinklet skiltet mer enn 30 grader fremover.....det har jeg fortsatt....![]()