Jeg har prøvekjørt en Dragster 800RR i fjor sommer. Du kan lese min mening om den her:
https://bjerknez.no/provekjort-mv-agust ... rykk-9727/
Italienske skjønnheter!
- barske
- Innlegg: 272
- Registrert: 10 jun 2017, 14:33
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter V4S
- Bosted: Trondheim
Re: Italienske skjønnheter!
Jeg har en Brutale Dragster RR selv. Det er en 2015 modell og eneste som har vært med den er at starterclutchen gikk. Dette gikk selvsagt på reklamasjon. På min er det en litt større service hver 12.000 hvor de foretar ventiljustering. Denne kom seg på 9500,- til meg i sommer.Nicolay skrev: 07 nov 2018, 14:44 Noen her som har kjøremessig erfaring fra rivale 800, samt erfaring rundt kvalitet/driftsikkerhet? :)
Men ja, fornuften tilsier at jeg burde gå for annet, noe jeg foreløpig følger :)
Har dog ikke erfaring med rivale 800, men det er vel den samme motoren som brukes?
-
- Innlegg: 333
- Registrert: 01 mai 2017, 19:48
- Motorsykkelen din: 2017 Triumph Street Triple RS
- Bosted: Fredrikstad
Re: Italienske skjønnheter!
Etter hva jeg har skjønt har de justert opp service intervallet på ny sykler mtp. vanlig service til 15k km nå. Vet ikke om det inkluderer ventiljustering hver gang, eller hver 30k kmbarske skrev: 08 nov 2018, 07:12Jeg har en Brutale Dragster RR selv. Det er en 2015 modell og eneste som har vært med den er at starterclutchen gikk. Dette gikk selvsagt på reklamasjon. På min er det en litt større service hver 12.000 hvor de foretar ventiljustering. Denne kom seg på 9500,- til meg i sommer.Nicolay skrev: 07 nov 2018, 14:44 Noen her som har kjøremessig erfaring fra rivale 800, samt erfaring rundt kvalitet/driftsikkerhet? :)
Men ja, fornuften tilsier at jeg burde gå for annet, noe jeg foreløpig følger :)
Har dog ikke erfaring med rivale 800, men det er vel den samme motoren som brukes?
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Bosted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
barske skrev: 08 nov 2018, 07:12Jeg har en Brutale Dragster RR selv. Det er en 2015 modell og eneste som har vært med den er at starterclutchen gikk. Dette gikk selvsagt på reklamasjon. På min er det en litt større service hver 12.000 hvor de foretar ventiljustering. Denne kom seg på 9500,- til meg i sommer.Nicolay skrev: 07 nov 2018, 14:44 Noen her som har kjøremessig erfaring fra rivale 800, samt erfaring rundt kvalitet/driftsikkerhet? :)
Men ja, fornuften tilsier at jeg burde gå for annet, noe jeg foreløpig følger :)
Har dog ikke erfaring med rivale 800, men det er vel den samme motoren som brukes?
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Bosted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Merkeverksted i Trøndelag skulle ha 8500 for service på en av mine mopeder. Dro heller til Northbike i Sundsvall, og tok det som en tur. 4 timer og 4108 NOK. Under halv pris..barske skrev: 08 nov 2018, 07:12Jeg har en Brutale Dragster RR selv. Det er en 2015 modell og eneste som har vært med den er at starterclutchen gikk. Dette gikk selvsagt på reklamasjon. På min er det en litt større service hver 12.000 hvor de foretar ventiljustering. Denne kom seg på 9500,- til meg i sommer.Nicolay skrev: 07 nov 2018, 14:44 Noen her som har kjøremessig erfaring fra rivale 800, samt erfaring rundt kvalitet/driftsikkerhet? :)
Men ja, fornuften tilsier at jeg burde gå for annet, noe jeg foreløpig følger :)
Har dog ikke erfaring med rivale 800, men det er vel den samme motoren som brukes?
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39731
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Sjelden sak og om den er noen skjønnhet kommer an på øynene som ser.
Delikate detaljer på motoren, i mine øyne.


Mer å lese her:
https://advrider.com/the-little-known-f ... otorcycle/
Delikate detaljer på motoren, i mine øyne.


Mer å lese her:
https://advrider.com/the-little-known-f ... otorcycle/
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Italienske skjønnheter!
Ikke noen skjønnhet i mine øyne.
Men motoren er ganske spesiell, en MV Agusta firer. MV er vel også omtrent den eneste italienske produsenten som har laget og lager sykler med rekkefirer ?
En ekte italiensk skjønnhet. Mere om MV Agusta her
https://www.mvagusta.com/en/history
Men motoren er ganske spesiell, en MV Agusta firer. MV er vel også omtrent den eneste italienske produsenten som har laget og lager sykler med rekkefirer ?
En ekte italiensk skjønnhet. Mere om MV Agusta her
https://www.mvagusta.com/en/history
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Bosted: Oslo
Re: Italienske skjønnheter!
Likte Ferrarien litt faktisk. Fronten og linjene på siden :)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
-
- Innlegg: 105
- Registrert: 05 nov 2014, 23:15
- Motorsykkelen din: Desert Sled, Sherco 5.1, DRZ 400
Re: Italienske skjønnheter!
Tålamod tålamod....
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Italienske skjønnheter!
Nå, har du sagt a får du si b. Din sykkel ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
- Innlegg: 105
- Registrert: 05 nov 2014, 23:15
- Motorsykkelen din: Desert Sled, Sherco 5.1, DRZ 400
Re: Italienske skjønnheter!
Yooh. Ligger i molekyler. Tenkte å lage en litt mer moderne sykkel uten at det nødvendigvis synes. Trur det er mulig å slanke denne T3´n med tredve - førti kilo. ALT er overdimmensjonert. Men stresser ikke; det tar tid å skaffe deler til en fornuftig pris.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39731
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Italienske skjønnheter!
Italienske Mondial er tilbake
!
Helt greie å hvile øynene på disse modellene her...
:
Mer om de nye Mondialsyklene her: https://www.fbmondial.com/en/home/

Helt greie å hvile øynene på disse modellene her...

Mer om de nye Mondialsyklene her: https://www.fbmondial.com/en/home/
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.