Jeg skjønner naturligvis hva du mener, hva som trigger deg. Og det er også gyldig for veldig mange andre. Poenget mitt er at selv om man har andre preferanser, så er ikke det noen grunn til å rakke ned på en av "tidenes mest populære mc'er" som om alle som kjører slike er noen teite og treige traktor-førere :)Bjerknez skrev: 30 okt 2018, 14:15 Det at GS gir deg kjøreglede er jo veldig bra. Da har du funnet sykkelen for deg. Ingen grunn til å irritere seg over andre som mener noe annet. Du befinner deg på et helt annet nivå enn unge "kjekkaser" på plastraketter.
Poenget er (for min del) at de kreftene jeg føler når jeg gir på litt på norske landeveier har mye å si. jeg vil ha det gøy når jeg drar på litt på rettstrekkene og den følelsen er langt mer fryktingytende på den sykkelen jeg har kontra en Africa Twin etc. Men det betyr ikke at jeg hadde vunnet på en bane. Det spiller liten trille for meg. :)
Jeg er nok ikke på "et helt annet nivå" enn veldig mange andre. Men jeg har kjørt mange hundre tusen km på mc, så jeg er mer erfaren, eldre, og i en annen fase i livet og i mc-karrieren.
Nå skal jeg imidlertid parkere GS og sjekke ut noe helt nytt. Om jeg kommer tilbake til GS, det vet jeg ikke enda.
Men GS går uansett inn i historien nettopp som en av de mest vellykkede mc-konstruksjoner noensinne. Og det skriver jeg under på anytime