Depotstøtte på Biltema. Vinterlagring oppgradert til versjon 2.0

Jeg har også denne, og kronestøtte, til garasjebruk. Litt tunge til annet bruk, men solide og stødige til hjemmebruk. Fungerer helt fint.Bjerknez skrev: 13 jan 2019, 07:10 Den har jeg også. Kjøpte den brukt av en jeg kjenner og den virker like fint i dag. Noe av de ytterst få tingene fra Biltema jeg har eid som har funket skikkelig. :)
Jeg prøvde først å montere dobbeldysa på TDMen da jeg syntes den virket smart. Men etter et par uker ga jeg opp denne. Det ble bare trøbbel med den. Hver gang jeg trillet sykkelen bakover kom dysa ut av stilling og oljen traff ikke drevet slik den skulle/eller i det hele tatt.Audi Mannen skrev:
Usikker på om jeg skal gå for twin eller singel dyse.... kommentarer noen?
Jeg tror ikke noe på at nærmest alt jeg har kjøpt der som har skuffet meg kan skyldes uflaks. Kan være at jeg stiller for høye krav, men jeg kan remse opp utallige ting jeg har kjøpt der som går i stykker innen kort tid. Det eneste jeg har som funker er noen fastnøkler samt denne depotstøtten.cannon skrev: 13 jan 2019, 11:33Jeg har også denne, og kronestøtte, til garasjebruk. Litt tunge til annet bruk, men solide og stødige til hjemmebruk. Fungerer helt fint.Bjerknez skrev: 13 jan 2019, 07:10 Den har jeg også. Kjøpte den brukt av en jeg kjenner og den virker like fint i dag. Noe av de ytterst få tingene fra Biltema jeg har eid som har funket skikkelig. :)
I tillegg har jeg masse håndverktøy, og masse andre BT-saker. Særlig verktøyet blir mye brukt. Diverse båtutstyr også, særlig syrefast. Ingenting av det fungerer dårlig. Inntrykket mitt er at "halve Norge" handler på BT, og jeg tror at de fleste er fornøyde gjengangere.
Kanskje du har hatt ekstrem uflaks? I såfall er det veldig lett å bytte inn hvis noe ikke fungerer.
Jeg har som kjent akkurat samme innstilling om deg til varer fra BT. Kritisk og skeptisk som følge av egne erfaringer. Det aller meste jeg har kjøpt derifra er ikke verd mer enn det lille man betaler for det. Men det er noen unntak. Jeg har et fastnøkkelsett i alle regnbuens farger som ser ut til å holde bra. Tidligere fastnøkler jeg har kommet i skade for å kjøpe der har ikke hatt bra nok metallkvalitet. Gaffelenden glipper og stjerneenden sprekker/knekker. Eller hele nøkkelen bøyer seg. Disse nøklene har ofte vært litt store og klumpete også for å kompensere for billig metall, som igjen har medført at de har vært vanskelig å komme til med i noen sammenhenger. Men dette settet i mange farger holder nok for de fleste.Bjerknez skrev: 13 jan 2019, 11:51Jeg tror ikke noe på at nærmest alt jeg har kjøpt der som har skuffet meg kan skyldes uflaks. Kan være at jeg stiller for høye krav, men jeg kan remse opp utallige ting jeg har kjøpt der som går i stykker innen kort tid. Det eneste jeg har som funker er noen fastnøkler samt denne depotstøtten.cannon skrev: 13 jan 2019, 11:33Jeg har også denne, og kronestøtte, til garasjebruk. Litt tunge til annet bruk, men solide og stødige til hjemmebruk. Fungerer helt fint.Bjerknez skrev: 13 jan 2019, 07:10 Den har jeg også. Kjøpte den brukt av en jeg kjenner og den virker like fint i dag. Noe av de ytterst få tingene fra Biltema jeg har eid som har funket skikkelig. :)
I tillegg har jeg masse håndverktøy, og masse andre BT-saker. Særlig verktøyet blir mye brukt. Diverse båtutstyr også, særlig syrefast. Ingenting av det fungerer dårlig. Inntrykket mitt er at "halve Norge" handler på BT, og jeg tror at de fleste er fornøyde gjengangere.
Kanskje du har hatt ekstrem uflaks? I såfall er det veldig lett å bytte inn hvis noe ikke fungerer.
Det siste jeg kjøpte der var en torx trekker T25. Den funket tre ganger. Den fjerde gangen knakk tuppen. Jeg flirte litt for meg selv og kastet den i søpla. Jeg kjøpte en ny på En Tools butikk og den lever fortsatt. Å jeg er ikke engang en heavy verktøybruker.
Men fastnøklene har jeg hatt lenge. Ikke mye brukt dem heller, men jeg tenker litt sånn... hva kan egentlig gå i stykker på en fastnøkkel. Til mitt beskjedne bruk vil nok disse overleve meg.
Kremprodukt!Flattop skrev: 14 jan 2019, 18:30 Antar at Fredrik24 vil nikke anerkjennende til dagens innkjøp.
Sent fra min HTC 10 via Tapatalk