d.strand skrev:Ta deg tur innom teoritentamen.no
Koster 30,- for 24 timers tilgang om jeg ikke husker helt feil.
Spørsmålene du får på denne siden er helt like de du får hos biltilsynet, brukte denne siden til å ta bil, lastebil, og motorsykkel lappen, og gikk ut glisende ut etter kun 1 forsøk på hver av prøvene:) Og jeg teltok ikke på noe teorikurs, unntatt på lastebil hvor det er pålagt - fordi man må lære seg å renge ut nyttelasten på en lastebil.
Denne siden er i samarbeid med ATL - Autorisert Trafikkskolers Landsfurbund, og er ikke noe i nærheten av den siden som Golbe ga deg. Ikke for å fornerme deg Globe, men siden du oppga er lagd av en gjeng idioter, men feil i hytt og gevær- som siste kjørelæreren min sa.
Når det gjelder trikk husk at du har vikeplikt for skinnegående transportmidler, uten unntak, om du er i en rundkjøring så har du også vikeplikt.Dexter skrev:
Men jeg fikk sabla masse spørsmål om trikken?! Da jeg tok min teorieksamen så hadde jeg aldri sett en trikk... og akkurat disse spørsmålene manglet i boka... :vetikke
hmmm... jeg fikk følgende resultat på 40 spm:Globe skrev:Hei, regner med at du har prøvd denne?
[img]http://img.skitch.com/20100207-m922ghj5 ... cbcik9.jpg[/img]
LYKKE TIL
Baron von Waffel skrev:Jeg har to tips å komme med,
- pugg trikkereglene, de er ikke til å forstå.
- er du i tvil om hva som er riktig svar, tenk sikkerhet.
Alle vet jo at det er forskjell på teori og praksis - forumtreff er praksis...Intruder skrev:Hehe Godtvoksen.
Føler med deg...............Siden du ikke klarte prøven kommer du ikkepå forum-
treff.......![]()
Vi skal gi referater med bilder !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()