Nja,... har egentlig ikke fått tenkt så mye på det. Hatt mye annet å få unna. Den fikk jo stor service på 20.000 km, og har nå gått 23900. Servicen ble tatt i august 2017, så ting skulle jo egentlig være i orden.FredrikE24 skrev: 18 nov 2018, 21:34 Helt konge! Er du fornøyd med luksustourern? Ser veldig fin ut på bilder :)
Noen planer for vinteren?
Men jeg skal kle av en del tupperware, og få tatt en grundig titt på det som er greit å ha oversikt over. Kanskje bytte hurtigkoblingene til tanken, hvis ikke de er bytta allerede, sjekke bremseslanger, bremseklosser, og litt annet småtteri det er greit å ha oversikt over. Og så må jeg jo finne ut av dette stereo-opplegget, med ettermontert DAB.
Driver å smugtitter på et ryggstø for fører også. Har fått påvist en prolaps, så kiropraktoren mente at ryggstø var særs smart...

Forøvrig, ja, fikk skikkelig godfølelse av turen i dag. Den er som smør å kjøre, utrulig lettsvingt, virker veldig balansert og fin, helt frem til den siste meteren rett før stopp. Da kjenner man liksom vekta i toppen. Men jeg regner med å venne meg til det. Jeg gleder meg til å få kjørt den på sommeren, med varm asfalt og varme dekk. Trur faktisk det går fint å svinge litt med den :)