Uansett så ble det tråd!
Jeg er en 1990-modell som er familiemann og sjømann, kjører for tiden en 12 år eldre Honda og er godt fornøyd med det.

1988 Honda XRV 650 Africa Twin RD03
I oppveksten var jeg ofte hos familie i Geiranger på sommerene og der haglet det jo med motorsykler langs veien hele tiden. Jeg husker at jeg alltid stirret ekstra lenge etter Africa Twins, og når jeg fant en på Finn et par dager før min 22-årsdag så måtte jeg bare slå til. Tilfeldighetene ville ha det til at jeg var på småflyferie i en Cherokee fra 60-tallet med søskenbarnet mitt (som var den av oss med PPL), og det passet ypperlig med et fuelstop for å se på motorsykkel! Selgeren møtte meg på flyplassen og det ble selvfølgelig handel. Han var av den oppfatning at jeg skulle kjøre derfra samme dag, men viste heldigvis stor forståelse for både turplaner og ikke minst mangel på sertifikat. :)
Før det har jeg hatt 3 lettmotorsykler (to Honda NSR og en Aprilia RS), litt ymse mopeder og hadde faktisk en flott tur til Latvia på den siste Hondaen. Poster gjerne noen bilder av det når jeg har kommet meg på land igjen! I alle fall er det plenty med kjøreglede i 125cmm, selv om det føles noe anemisk sammenlignet med større sykler.

Har ellers hatt noen andre fine mc-turer på leid sykkel i det store utland, men mer om det en annen gang. Jeg har ikke så mye å skrive heller.