Vet du hvordan Gamle Kongeveg fra Oppdal er å kjøre? Grus/bomveg?
Kan jo være et alternativ til E6 fra nettopp Oppdal til et godt stykke vei "hjem" igjen til Gullvåg...
Audi Mannen skrev: 28 jan 2019, 10:28 Stemte fortrinnsvis for uke 34 siden vi i Yamaha skal få flertallet og da må vi ha med RHA og Tracer'n også, men kan sannsynligvis begge helger. Må nesten kjøre en omvei vi da kjellv skal det bli en tur å legge ut om rundt bålet. Kan jo ikke bare skrøne hele kvelden.
![]()
Spørs vel om vi må legge inn den nordlige ruta via Tømmervåg og Aure skal det bli tur å snakke om jaAudi Mannen skrev:Stemte fortrinnsvis for uke 34 siden vi i Yamaha skal få flertallet og da må vi ha med RHA og Tracer'n også, men kan sannsynligvis begge helger. Må nesten kjøre en omvei vi da kjellv skal det bli en tur å legge ut om rundt bålet. Kan jo ikke bare skrøne hele kvelden.
Dere kan jo ta en liten svingom til meg - så kjøre vi i lag nedover?Audi Mannen skrev: 28 jan 2019, 10:28 Stemte fortrinnsvis for uke 34 siden vi i Yamaha skal få flertallet og da må vi ha med RHA og Tracer'n også, men kan sannsynligvis begge helger. Må nesten kjøre en omvei vi da kjellv skal det bli en tur å legge ut om rundt bålet. Kan jo ikke bare skrøne hele kvelden.
![]()
Vi får følge oppdateringene dine, skjønner at det ikke er helt gitt hvilken retning du kommer frarolf-arne skrev:Dere kan jo ta en liten svingom til meg - så kjøre vi i lag nedover?Audi Mannen skrev: 28 jan 2019, 10:28 Stemte fortrinnsvis for uke 34 siden vi i Yamaha skal få flertallet og da må vi ha med RHA og Tracer'n også, men kan sannsynligvis begge helger. Må nesten kjøre en omvei vi da kjellv skal det bli en tur å legge ut om rundt bålet. Kan jo ikke bare skrøne hele kvelden.
![]()
Jeg er helt sikker på at jeg på vegne av flere her på forumet svært gjerne ønsker deg velkommen til dette treffet, som jeg satser på blir noe av og like hyggelig som de to foregående treffene på Tretten og DovreskogenJompa skrev: 28 jan 2019, 22:39 Jeg har meldt min interesse for begge de foregående forumtreffene uten å komme , så nå er det vel bare å begynne å bygge opp fallhøyde igjen.
August tror jeg vil passe godt for min del i år, jeg må uansett forskyve et par uker av ferien. Begge de foreslåtte helgene virker ok,.... så langt i alle fall.
Så kjekt daJompa skrev: 28 jan 2019, 22:39 Jeg har meldt min interesse for begge de foregående forumtreffene uten å komme , så nå er det vel bare å begynne å bygge opp fallhøyde igjen.
August tror jeg vil passe godt for min del i år, jeg må uansett forskyve et par uker av ferien. Begge de foreslåtte helgene virker ok,.... så langt i alle fall.
Når det blir så seint så har æ vel vært hjemom å fått skifta litt klær- og da må æ jo forbi dæ -- da kan du jo hekte dæ på --Jompa skrev: 28 jan 2019, 22:39 Jeg har meldt min interesse for begge de foregående forumtreffene uten å komme , så nå er det vel bare å begynne å bygge opp fallhøyde igjen.
Jaaa, æ kan være tungstarta...rolf-arne skrev: 01 feb 2019, 13:36Når det blir så seint så har æ vel vært hjemom å fått skifta litt klær- og da må æ jo forbi dæ -- da kan du jo hekte dæ på --Jompa skrev: 28 jan 2019, 22:39 Jeg har meldt min interesse for begge de foregående forumtreffene uten å komme , så nå er det vel bare å begynne å bygge opp fallhøyde igjen.æ har jo krok om du e tung å få igang
![]()
Nå begynner det å ligne en plan syns jeg. Skikkelig artig hadde det vært om dere hadde fått hekta på Ketil også før dere kjører inn i FinnlandJompa skrev: 01 feb 2019, 17:34Jaaa, æ kan være tungstarta...rolf-arne skrev: 01 feb 2019, 13:36Når det blir så seint så har æ vel vært hjemom å fått skifta litt klær- og da må æ jo forbi dæ -- da kan du jo hekte dæ på --Jompa skrev: 28 jan 2019, 22:39 Jeg har meldt min interesse for begge de foregående forumtreffene uten å komme , så nå er det vel bare å begynne å bygge opp fallhøyde igjen.æ har jo krok om du e tung å få igang
![]()
![]()
Kjøre i lag må vi absolutt tenke på, om vi begge skulle komme oss i vei![]()