Måtte bare få sagt det!
PS: Korrigerer du lista??

Takk & takk! Jeg skal tipse den lykkelige Kawa-eier om forumet, samt en bor i gata her som har en K100Rs 1986 utgave. Han er forøvrig styrmann på en hurtigbåt som trafikkerer verdens vakreste kyst, nemlig strekninga Sandnessjøen - Bodø -Svolvær. Han kjører passe fort både til lands og til vanns...Globe skrev:Den korrigeres...klar om 2 min :-)...men først GRATTIS
Nordlendingen skrev:DA er kjøpekontrakt signert og returnert, så nå er jeg pr. def stolt eier av en 1992 mod. BMW K100Rs, type mc sport / touring, 1000 ccm, 100 hk, km. stand 82000.
Måtte bare få sagt det!
PS: Korrigerer du lista??
![]()
mvh. Nordlendingen
Husk at når solen står opp i soloppgangens land så ligger BMW-fabrikken kald og mørk.FJZZR skrev:En annen histori om mc- fabrikat:
Jeg var på et høst treff, og en kjølig Søndag morgen var det en BMW som ikke villle starte p.g.a. akkurat litt for lite strøm.
Jeg hadde startkabler i toppkofferten og tilbød ham starthjelp.
Åååå nei!En BMW av edel herkomst (R100- RS) skulle såvisst ikke startes av en sykkel fra soloppgangens land.
Han dyttet BMW'n til han fant en passende nedoverbakke i stedet!
"Shit in, shit out"....og her er det jeg som har bomma!!! Takk for beskjed!FJZZR skrev:Hei igjen!
Ser vi bomma litt på fabrikatet.
FJ1100 er en Yamaha og ikke en Kawa.
Nå blir vanligvis ikke en Yamma fornærmet over å bli kaldt Kawa, men du retter det kanskje neste gang du er innom.
Ikke for å være for pirkete, men kunne vært greit å rette opp sykker'n til mfajf, også... Ble visst plutselig hetende "Yama" den, gitt...Globe skrev: "Shit in, shit out"....og her er det jeg som har bomma!!! Takk for beskjed!...
Visste dere at nå leveres FJ1100 som Yamaha...og IKKE Kawasaki...for de av meg som ikke så dette selv
:-)