men nå skal det komme mer dritt fra oven.. håper det blir mest flytende..mer dritt mot neste helg også-med 10 blå midt i uka...

Ja, vi er nok som oftest heldigere med været her nede. Men sånn er det. Noen fikk naturen, mens andre fikk været.kjellv skrev: 02 mar 2019, 15:22 Nei nå har du tapt deg Ove! Fy skamme seg som vinterlagrer sykkelen på denne måten. Slik har du aldri gjort før![]()
Her er det heller ingen planer om å hente sykkelen ennå. Kvitt på bakken senest i går morgen, og foreløpig ingenting som tyder på at de har sluttet å salte veiene til natta.
Tok deg på ordet, og det ble en liten kjøretur til butikken som jeg skrev overJompa skrev: 02 mar 2019, 14:57 Å trille sykkelen ut av garagen for å gjøre den vasken du skulle ha gjort i fjor regnes ikke som "ute av hiet".
Da må du ut å kjøre på ordentlig.![]()
Når det er sagt ser sykkelen din adskillig mer nyoppstått ut etter vasken enn før, fin sykkel.
Jeg ser det er LITT nærmere våren hos deg enn her, våkna til 19 kuldegrader i dag uten å være på vidda.
Ja, jeg hadde saltet i bakhodet når jeg kjørte. Derfor ble det bare en veldig kort tur i moderat hastighet. Jeg tror jeg rir han avFredrikE24 skrev: 02 mar 2019, 18:12 Selv om det tilsynelatende har vært tørt de siste to ukene så avslører hjelmen min at det er fremdeles rikelig med salt på veiene. Visiret er helt umulig å se gjennom.. tykt saltdekke på det
Bjerknez skrev: 02 mar 2019, 17:58 Ble en kjapp tur på butikken nå nettopp for å kjøpe lettbrus og salat.
mekkern skrev: 02 mar 2019, 18:38 så langt i dag så har det blitt 2 knekkebrød med agurk og et kyllinglår...ca 350-400kalorier..
mulig det blir en bit kålrot som snacks i kveld...![]()
Siden dette har blitt en årlig "begivenhet" for deg så tipper jeg at du ikke går i den klassiske fella og kaster de klærne som blir for storeBjerknez skrev: 02 mar 2019, 19:10 Jeg har lagt opp til rundt 700 kalorier pr. Dag i tre måneder. Den første uken er det tungt, men det går bra når man blir vant til det. :)
Bra, viktig å ikke stappe seg. Tipper det kyllinglåret smakte digg når matinntaket er såpass lite
Dette har jeg fast rutine på, så klær i alle størrelser henger i hver sin kategori i skapetRune75 skrev: 02 mar 2019, 19:33Siden dette har blitt en årlig "begivenhet" for deg så tipper jeg at du ikke går i den klassiske fella og kaster de klærne som blir for storeBjerknez skrev: 02 mar 2019, 19:10 Jeg har lagt opp til rundt 700 kalorier pr. Dag i tre måneder. Den første uken er det tungt, men det går bra når man blir vant til det. :)![]()