Meget godt valg! GratulererViffern94 skrev:Slo til med oppgradering av sykkel:Den står for tiden i Oslo, men krysser fingrene at jeg kan kjøre den hjem til Trondheim etter Mc-messa(itt optimist)

Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Meget godt valg! GratulererViffern94 skrev:Slo til med oppgradering av sykkel:Den står for tiden i Oslo, men krysser fingrene at jeg kan kjøre den hjem til Trondheim etter Mc-messa(itt optimist)
Takk takkkjellv skrev: 09 mar 2019, 13:19Meget godt valg! GratulererViffern94 skrev:Slo til med oppgradering av sykkel:
FJR1300.jpg
Den står for tiden i Oslo, men krysser fingrene at jeg kan kjøre den hjem til Trondheim etter Mc-messa(itt optimist)
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Ser fram til å få noen mil på denGrendel skrev: 10 mar 2019, 21:50 Grattis @Viffern94. Nydelig sykkel.
Selv har jeg slått til med billett til MC-Messen. Blir lørdagen på meg også.
Jeg regner med å kjøpe ny hjelm på messen. Den er fem år gammel den jeg har, og jeg har oppdaget et "brudd" I isoporen. Om det er kritisk vent jeg ikke, men jeg har blitt fortalt at "hvis du begynner å tvile på hjelmen din, så…."
Teller dager…
8-)
Ser staselig ut det der. Gratulerer
haha, kan si meg enig i at det føltes sånn når jeg monterte rakleverket ogsåutc skrev: 20 mar 2019, 08:05 Ser staselig ut det der. GratulererDog, som "gammel" rørlegger får jeg assosiasjoner til dusjutstyr med samme navn og det var ikke mye å slenge ræva i taket for. Jeg er imidlertid brennsikker på at denne der du har kjøpt er av et vesentlig annet kaliber :)
Jeg har også Arrow annlegg på min sykkel, hissig lyd =) Selv med DB killer installert.NeXtGeN skrev: 20 mar 2019, 09:12haha, kan si meg enig i at det føltes sånn når jeg monterte rakleverket ogsåutc skrev: 20 mar 2019, 08:05 Ser staselig ut det der. GratulererDog, som "gammel" rørlegger får jeg assosiasjoner til dusjutstyr med samme navn og det var ikke mye å slenge ræva i taket for. Jeg er imidlertid brennsikker på at denne der du har kjøpt er av et vesentlig annet kaliber :)
Men lyden ble en milliard ganger bedre (gikk fra symaskin til Motorsykkel, med stor M) og ferdig resultat synes jeg ser veldig mye bedre ut en det originale
![]()
![]()
Tror du at det hadde gjort seg på GS'n min ?fjs skrev: 20 mar 2019, 09:50Jeg har også Arrow annlegg på min sykkel, hissig lyd =) Selv med DB killer installert.NeXtGeN skrev: 20 mar 2019, 09:12haha, kan si meg enig i at det føltes sånn når jeg monterte rakleverket ogsåutc skrev: 20 mar 2019, 08:05 Ser staselig ut det der. GratulererDog, som "gammel" rørlegger får jeg assosiasjoner til dusjutstyr med samme navn og det var ikke mye å slenge ræva i taket for. Jeg er imidlertid brennsikker på at denne der du har kjøpt er av et vesentlig annet kaliber :)
Men lyden ble en milliard ganger bedre (gikk fra symaskin til Motorsykkel, med stor M) og ferdig resultat synes jeg ser veldig mye bedre ut en det originale
![]()
![]()
Stock er ganske kjedelig generelt, men hvordan GS'en din vil høres ut har jeg ingen erfaring med. Ta en titt på youtube så finner du nok noen som har gjort detutc skrev: 21 mar 2019, 00:06Tror du at det hadde gjort seg på GS'n min ?fjs skrev: 20 mar 2019, 09:50Jeg har også Arrow annlegg på min sykkel, hissig lyd =) Selv med DB killer installert.NeXtGeN skrev: 20 mar 2019, 09:12haha, kan si meg enig i at det føltes sånn når jeg monterte rakleverket ogsåutc skrev: 20 mar 2019, 08:05 Ser staselig ut det der. GratulererDog, som "gammel" rørlegger får jeg assosiasjoner til dusjutstyr med samme navn og det var ikke mye å slenge ræva i taket for. Jeg er imidlertid brennsikker på at denne der du har kjøpt er av et vesentlig annet kaliber :)
![]()
![]()