Æ Å - vi treffes sikkert tilfeldig midt på messegulvet denne gangen ogsåkjellv skrev: 07 mar 2019, 14:18 Jeg tar en tur på søndagen. Blir opptatt resten av helga sammen med NAF MC i Oslo.
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk

Æ Å - vi treffes sikkert tilfeldig midt på messegulvet denne gangen ogsåkjellv skrev: 07 mar 2019, 14:18 Jeg tar en tur på søndagen. Blir opptatt resten av helga sammen med NAF MC i Oslo.
Det hadde vært hyggeligE-strom skrev:Æ Å - vi treffes sikkert tilfeldig midt på messegulvet denne gangen ogsåkjellv skrev: 07 mar 2019, 14:18 Jeg tar en tur på søndagen. Blir opptatt resten av helga sammen med NAF MC i Oslo.
Nix - bare søndagsturkjellv skrev: 17 mar 2019, 22:05Det hadde vært hyggeligE-strom skrev:Æ Å - vi treffes sikkert tilfeldig midt på messegulvet denne gangen ogsåkjellv skrev: 07 mar 2019, 14:18 Jeg tar en tur på søndagen. Blir opptatt resten av helga sammen med NAF MC i Oslo.
Sent fra min TA-1053 via TapatalkSkal du på NAF seminar denne gangen også?
Det skulle jeg gjerne, men tror at jeg blir opptatt hele lørdagskvelden i NAF MC.Bjerknez skrev:Er det flere her som har planer om å ta lørdagskvelden helt ut med en pub til pub runde i hovedstaden utover kvelden? Altså snakke litt skjit, juge litt samt planlegge sesongen og resten av livet over en pils eller ti?
Tro kan du gjøre i kjerka!kjellv skrev: 18 mar 2019, 16:56Det skulle jeg gjerne, men tror at jeg blir opptatt hele lørdagskvelden i NAF MC.Bjerknez skrev:Er det flere her som har planer om å ta lørdagskvelden helt ut med en pub til pub runde i hovedstaden utover kvelden? Altså snakke litt skjit, juge litt samt planlegge sesongen og resten av livet over en pils eller ti?
Kanskje vi bør lage en gruppe på Facebook, slik at vi kjapt kan kontakte hverandre? Samt poste litt sjit vi opplever den kvelden?Mattis skrev: 18 mar 2019, 18:29 Skitsnakk og røverhistorier frister alltidVet ikke om jeg slipper unna huslige plikter, men kjekt å vite hvor folket er dersom muligheten byr seg.