Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Jeg hadde en stor opplevelse av messa vil jeg si. Jeg kom tidlig i dag, slapp inn som en av de første kl 10 i dag. Jeg fikk gått over ganske mye før det tetnet til med folk etter kl 12. Jeg brukte ikke så mye tid på Yamahastanden. Disse syklene kjenner jeg godt fra før, i alle fall de fleste. Men jeg brukte litt tid på å studere Niken, T7 og Dakarsykkelen til Rodney Fagotter, bygget på WR450. Den var forresten til salgs for 27000 Euro.AJ skrev: 31 mar 2019, 18:37 @kjellv:
Nysgjerrig, hva syns du om messa? Bra trøkk på Yamahastanden så det ut til...
Og et spørsmål i den forbindelse: har du et godt bilde av Niken sykkelen? Fikk ikke tatt bilde av denne. Må bare innrømme at jeg ikke kom til å tenke på denne "skapningen" i det hele tatt....
Skulle gjerne hatt et bilde med rimelig giod oppløsning til avissaken jeg skal skrive.
Har du bilde å sende over får du navnet ditt i fotobyliner'n.... Noe utover det kan jeg ikke tilby, dessverre...
.
Ok. Det går fint uten også siden saken først og fremst skal dreie seg om lokale aktører, som Guzziforhandleren i distriktet vårt og besøkende herfra i tillegg til tilbuet som Lunner Motorsport har til de aller yngste.