AJ skrev: 06 apr 2019, 23:09
Bjerknez skrev: 06 apr 2019, 23:01
Ja, disse er så KTM orange som det kan få blitt
Hm...

.
Tenke-tenke...
Frister veldig, men tenker jeg venter litt og ser hvilke erfaringer du gjør deg før jeg evt. hopper i det

.
Til den prisen kan jeg ikke forstå annet enn at det må være verdt det.
Den grå Denim dressen jeg bruker i dag og har brukt i tre år er tynt "olastoff" som det blåser rett igjennom. Den jeg kjøpte i dag minner meg mer om Klimdressen i tykkelse og stoff. Jeg sier ikke at kvaliteten er den samme, men det kjennes veldig likt. Ganske tykk og varm. Tviler ikke på at denne er vindtett. Om den er 100% vanntett som det påstås forventer jeg ikke til den prisen, men klarer jeg meg gjennom noen byger uten å bli våt så er jeg happy.
Det er ykk logo på glidelåsene, noe jeg har hørt er bra.
Jeg ble veldig overrasket, for etter bildene å bedømme så virker den mer som en tynn dress. Så langt kan jeg si at det nesten føles som om jeg har ranet butikken. Hadde man satt på en Klim logo på denne så hadde dem vertfall lurt meg.
Jeg har aldri hatt problemer med de tre dressene fra Sharkspeed vedrørende at dem har røket i sømmene eller i stoffet. Glidelåsene føler jeg har vert det største problemet. Ikke værre enn at man fikser det selv, men dette problemet hadde jeg ikke med Klim dressen.
Så om en og annen glidelås skulle slå seg vrang etter ett år eller to og dne ellers holder det den lover så får den godkjent av meg, til den den prisen. :)