Hei.
Sorry for sent svar.
Har gjort en del mer research angående drz. Har funnet ut at eg tror det egentlig i er min ideele sykkel.
Sorry hvis jeg kasta nort din tid, men tror bare crf eller wrr blir bedre for mitt bruk
Honda CRF250L, Yamaha WR250R eller Suzuki DRZ400
- E-strom
- Innlegg: 642
- Registrert: 08 apr 2012, 11:33
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS og DRZ400S
- Bosted: Trondheim
- Kontakt:
Re: Honda CRF250L, Yamaha WR250R eller Suzuki DRZ400
Angående "A2":
Husk at det er tre krav - det ene er maks antall kW/hk og det andre er maksimalt 0,2kW pr kilo!
- i vognkortet til DRZ'en min står det 0,201 kW/kg (29,4kW delt på 146kg)
Men så pirkete kan da ingen virkelig være?
- eller
Husk at det er tre krav - det ene er maks antall kW/hk og det andre er maksimalt 0,2kW pr kilo!
- i vognkortet til DRZ'en min står det 0,201 kW/kg (29,4kW delt på 146kg)
Men så pirkete kan da ingen virkelig være?
- eller

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle

Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
- Bjerknez
- Innlegg: 24576
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Honda CRF250L, Yamaha WR250R eller Suzuki DRZ400
Det kommer vel ann på hvor mange desimaler man skal ta med.

- E-strom
- Innlegg: 642
- Registrert: 08 apr 2012, 11:33
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS og DRZ400S
- Bosted: Trondheim
- Kontakt:
Re: Honda CRF250L, Yamaha WR250R eller Suzuki DRZ400
Jeg runder av til nærmeste hele ti-del og lar "guttungen" få prøvekjøre DRZ med "L" på ryggen 
- må bare få av piggdekkene og ordnet bak-bremsen først - hersens vinter...

- må bare få av piggdekkene og ordnet bak-bremsen først - hersens vinter...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle

Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Re: Honda CRF250L, Yamaha WR250R eller Suzuki DRZ400
Jo så pirkete er det faktisk. Grensa er maksimalt 0.2 kw/kg. 0.201 kw/kg blir for mye. Et sted må grensa gå, dessverre.
Re: Honda CRF250L, Yamaha WR250R eller Suzuki DRZ400
Er DRZ’en fremdeles til salgs?kvase skrev: 02 apr 2019, 02:20 Kjøpte meg en 2005 DRZ 440cc smr for mosjonist kjøring på grus kjempe knallert til det å litt utenom å kjekk på litt lengre turer å har dreva den om slik at ideell marsjfart på hovedveien er ca. opp til 75kmt men det går greit også rundt 95Kmt har endret drev slik at den får et bedre drag ved litt løst underlag og rask respons ved kjøring på krøtterstier. Er i grunn fornøyd men utrolig dårlig front belysning originalt.
bruker noe overskuds plast som det ikke er nøye med på den nå men har pen plast deksla liggende til bruk ved behov. slike Roockstar-
DRZ 400.jpg
men nå den slik for å spare finplasten
DRZ god som gull.JPG