Hehe... (Slapp du ut hunden forresten?)Bjerknez skrev: 09 apr 2019, 14:29 For noen år siden skulle vi få besøk av noen med barn som var redd for hund. Dem spurte om vi kunne slippe ut hunden mens dem var der... Hva faen!!?? Da kan dem pokker meg ta heller holde seg hjemme. Jeg tar ikke med bikkja mi til barnefamiler før jeg har fått et klart signal på at det er greit. Er barna deres redde for hun så lar jeg den bli hjemme.
Ja, jeg kan ikke annet en å si meg enig i dette også. Men jeg har jo ikke lov til å uttale meg om oppdragelse fordi jeg ikke har barn. Det virker som enkelte foreldre (ikke alle) glemmer at det ENESTE man trenger for å få barn er et kjønnsorgan. Jeg har vært barn selv (det har vi vel alle), jeg har yngre søsken, en av dem betraktelig yngre, jeg har nieser og nevøer. Men nei, jeg har ikke NOE jeg skulle ha sagt om barn fordi ingen av mine samleier har endt i uønsket graviditet

Curlingforeldre er noe av det verste som finnes. Jeg er ganske sikker på at de barna de oppdrar kommer til å få det vanskelig senere i livet. Foreldrene fjerner alt av hindringer og utfordringer før poden får brynet seg på dem selv. Hva slags menneske blir det av det?
Litt off topic der, men...