Først og fremst; dersom dette er postet i feil forum så beklager jeg.
Vet at snøen ikke er borte ennå, men tenker det kan være greit å være ute i god tid:
Jeg begynte på MC-lappen (kl A) i fjor høst. Beklageligvis var jeg alt for sen med å få ut finger’n, så jeg måtte avslutte for sessongen.
Men; jeg har nå tatt kontakt med en kjøreskole på nytt, og i den forbindelse så er jeg ute etter noen å kjøre med utenom skolekjøringen.
Jeg trenger sårt mengdetrening, så det er her du kommer inn i bildet

Trenger også å øve på kjøregårdsøvelsene selvsagt, så det blir vel noen runder på parkeringsplassen ved butikken her etterhvert.
Litt om meg selv: Jeg er en 48 år «gammel» mann, rolig og behersket, med et brennende ønske om å endelig kunne fullføre drømmen om å få førerkort på tung sykkel.
Jeg bor i Nes i Akershus og jobber i Oslo (Helsfyr).
Har sykkel (Suzuki GSX 650FA), kjøreklær, intercom og gule vester med forskriftmessig rød «L» bakpå.
Som sagt, så vil jeg gjerne kjøre sammen med noen. Jeg har snakket med en nabo som sier han kan, men jeg vil gjerne få kjørt så mye som overhode mulig fram til jeg får lappen (kommer til å kjøre enda mer når jeg har lappen

Jeg kan selvfølgelig ikke tilby betaling, men kan sponse kaffe/te/is/brus... og bensin - i tillegg til selskap og historier.
Høres dette ut som noe du kunne tenke deg å hjelpe meg med, så ville jeg att pris på melding på PM, evt e-post: nattugle(at)gmail(dot)com
Ser fram til å høre fra deg