Men her i Fredrikstad kaller vi det pålegget for «mormors siste mens»
Bare så du vet det

Måtte jo være noe sånt fra den andre byen🤭Bjerknez skrev: 12 jul 2018, 00:00 Så ut til å være en fin tur AJ :)
Men her i Fredrikstad kaller vi det pålegget for «mormors siste mens»
Bare så du vet det![]()
Real turmat er godt, men jeg hadde holdt meg unna torsken.Bjerknez skrev: 12 jul 2018, 04:50![]()
Men hva mener du om slik fryserørket mat som man feks. Får kjøpt på XXL AJ? Slike orange poser? Jeg mener jeg smakte på en slik en gang og at det faktisk var godt.
Tar jo liten plass, lett og tilberede etc. Man trenger bare vann og denne posen.
Real turmat er jo, for de som ikke måtte vite dette, den sivile varianten av Drytech sitt produkt i bruk som feltrasjon av forsvaret.niko skrev: 09 okt 2018, 06:55Real turmat er godt, men jeg hadde holdt meg unna torsken.Bjerknez skrev: 12 jul 2018, 04:50![]()
Men hva mener du om slik fryserørket mat som man feks. Får kjøpt på XXL AJ? Slike orange poser? Jeg mener jeg smakte på en slik en gang og at det faktisk var godt.
Tar jo liten plass, lett og tilberede etc. Man trenger bare vann og denne posen.
Det er vel nesten så det er omtrent like langt til Svinesund?AJ skrev: 17 apr 2019, 10:08 Da ligger det an til sesongens første handletur på grensen i morgen, til Chatlottenberg.
Så får man ta turene til Torsby og Töcksfors/Årjäng senere i løpet av sommeren og kombinere Töckaforsturen med familiebesøk midt i svingeldoradoet i Rømskog :) .
Alt tyder på at man langt fra blir alene på to hjul til nabolandet i morra....
Er ganske sikker på at dette blir en utfartsdag for mange klubber her på Østlandet.
Noe kortere til Charlottenberg, uten at det betyr allverdens.Bjerknez skrev: 17 apr 2019, 10:30 Det er vel nesten så det er omtrent like langt til Svinesund?
Skulle du velge å ta den veien, så gi beskjed. Så kan vi ta en kaffe og litt dekksparking![]()
Ser denAJ skrev: 17 apr 2019, 10:48Noe kortere til Charlottenberg, uten at det betyr allverdens.Bjerknez skrev: 17 apr 2019, 10:30 Det er vel nesten så det er omtrent like langt til Svinesund?
Skulle du velge å ta den veien, så gi beskjed. Så kan vi ta en kaffe og litt dekksparking![]()
Men jeg hadde tenkt meg innom Systembolaget og i din retning, i Strömstad, er det jo stengt i morgen...
Mens det holdes åpent i Charlottenberg.
Ok.xyvind skrev: 17 apr 2019, 18:53 Jeg skal også til Charlottenberg i morgen, og tar vel også forbi Töcksfors på returen. Vi får se. Jeg har heeele dagen til disposisjon![]()
Bjerknez skrev: 17 apr 2019, 19:31 AJ har nemlig ikke med Walkie Talki’en![]()
Men med tanke på alderen er han nok såpass at han kan morse koder...![]()
![]()