MT09 skrev: 21 apr 2019, 09:33
Prøver å legge ved bilder men får denne beskjeden: BILDEFILEN DU PRØVDE Å LEGGE VED, ER UGYLDIG?
Bildefila må hakjente filetternavn som .jpg, .png, .gif osv.
Da skal vedleggsfunksjonen i dette forumet funke og bildet kommer med i innlegget.
MT09 skrev: 21 apr 2019, 09:33
Prøver å legge ved bilder men får denne beskjeden: BILDEFILEN DU PRØVDE Å LEGGE VED, ER UGYLDIG?
Bildefila må hakjente filetternavn som .jpg, .png, .gif osv.
Da skal vedleggsfunksjonen i dette forumet funke og bildet kommer med i innlegget.
Får det ikke til å funke om jeg endre filnavnet til jpg, png eller gif heller
Hm...
kanskje prøve å endre selve navnet på bildefila?
Alternativt legge inn bildelink fra der bildet er lagret, som f.eks. https://postimages.org/, som er gratis å bruke.
MT09 skrev: 21 apr 2019, 14:08
Nå ble det bilder! Noen som blir klokere nå?
Røret på grenrøret til meg er jo mye lengere enn det som f.eks er avbildet i instruksjonsheftet eller på andre monteringsvideoer av akra anlegg på youtube.
Se der, ja !
Ut fra disse bildene tror jeg jeg ganske sikkert at de som kjenner denne modellen kan hjelpe deg med gode og riktige svar.
ikke inni..
Var ute og tittet på Akra-anlegget på min -16mod Tracer nå, og der går derimot grenrøret inni eksospotta.
MEN dette er da den gamle versjonen av Akra-eksosen..
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
mekkern skrev: 21 apr 2019, 16:35
Siden dette er helt nytt og levert av forhandler ville jeg konsultert med denne når det virker som det ikke passer uten å modifisere.
Tenkte det men siden det er påske så er det ikke noe svar å få der ifra før på tirsdag. Derfor jeg spør her om det kan stemme at det er feil. Skal vel ikke være nødvendig og modifisere et anlegg til 14.000
..men tror faktisk du ikke har rett grenrør, evt feilproduksjon.. For ytterste del av grenrøret (venstre del av røret på ditt bilde) skal jo liksom bli litt bredere også, i henhold til andre bilder av dette anlegget, noe jeg også så på mitt anlegg.. Ditt har jo samme diameter fra "lamda-hullet" og ut.. Og i tillegg for langt..