Jeg tror ikke vi er så ulike som det virker som kjellv :)kjellv skrev: 28 jan 2019, 20:12 ...Så er det nok heller ikke så veldig mange som passer til å kjøre tur sammen med meg, jeg kjører derfor helst alene...
Jeg kan ikke si at turene sammens med deg så langt har vært noen forskjell kontra turer sammens med andre. Vi har planlagt å kjøre til et visst punkt og kjører denne strekningen litt på måfå, ved hjelp av litt lokalkjentskap.
Her snakker jeg selvsagt om mindre dagsturer og ikke turer over flere dager. Bortsett fra at du nok er mindre kresen på været enn meg, så tror jeg nok helt fint jeg kunne klart en flere dagers tur samens med deg uten de store planleggingene.
Jeg har aldri vert på en MC tur som har vært spikret hele veien. Sommerturene mine som det nok virker som om jeg planlegger ned til minste detalj blir ofte avbrutt av noen krumspring.
Det er en hel rekke med mennesker jeg nok hadde passet dårligere på tur sammens med enn samens med deg vil jeg tro.
Når dte blir for mye kål med stoppesteder, planlegginger rundt spising, hvor man skal spise, tid på og feste kamera, legge inn rute på GPS etc. så blir jeg fort utolmodig. Tenker da spesielt på den turen vi hadde til fyret utenfor Ålesund. Ble fem stoppepauser innenfor en strekning på 2 mil for min del før vi i det hele tatt startet turen.
Så "tut å kjør" er litt mer meg. Men jada, du er nok ikke fullt så kresen på været. Jeg har selv kjørt i massive mengder med regnvær over flere timer og jeg gir ikke opp, men jeg klarer nok ikke å kose meg i lik grad som deg når himmelens sluser åpner seg for alvor. Men jeg overlever