Den ER utrolig bra i all beskjedenhetTormod Johansen skrev: 24 apr 2019, 21:14Takker masse for disse tipsene!
Har sett gjennom hele ruteforslaget ditt, og syns runden ser utrolig bra. Skal ikke se bort fra at jeg rett og slett kjører den :)
Ser at jeg får med meg omtrent alle de passene jeg i første omgang tenkte meg, og flere jeg ikke har tenkt på :)

Ja, ja, jeg synes jo dette er kjempemoro! Ville beholdt ruten men lagt inn 2 overnattinger i Bormio og tatt rundtur uten bagasje også her, Pso Gavia, Mortiolo (smal men kjempemorsom, de sykler ofte her i Giroen), Pso Bernina og tilbake om Livigno, SLIKTormod Johansen skrev: 24 apr 2019, 21:14Nå er det også slik at jeg har en kjøredag til :) Med ankomstdagen og hjemreisedagen blir det til sammen 7 dager. Hjemreisedagen må jeg være på flyplassen for å levere Ducatien senest kl 16. Det rekker jeg med den etappen du foreslo over.
Våger meg å spørre om du har et turforslag til som kan kombineres med den ruten du ga meg her :)

ELLER
Dra videre til Andermatt, her er noen av verdens beste veier, RUTE

Og så kommer gromdagen. Tenkte egentlig rett vest over Furkapass fra Andermatt men vinterstengt tydeligvis så dro ruten over Gottard og Nufenen som er kanonbra men blir veldig langt. Etter Furka kommer Grimsel og Sustenpass, begge terningkast 6...minst! Og så Klausenpass som også er kanon. Langt men suveren dag, RUTE

EDIT: Korrigert ruten over så over Furkapass, blir 4 mil kortere, KORRIGERT RUTE
Men da mister du Ofen og Fluelapass før davos, får ikke alt