Nei nå missforsto du litt. Sommerturen er jo årets høydepunkt. Da har jeg tatt meg fri fra all jobbing. Da er det bare fryd og kjøre. Jeg koser dritten av meg hver eneste dag.xyvind skrev: 25 apr 2019, 13:27 Rart du fikk avsmak etter sommerturen
Kanskje du skulle prøve å være mer selvforsynt på turene? Ta med det du trenger, ha god tid, stoppe og koke kaffe, være på tur.
Jeg var alene på tur i fjor. Jeg er så glad i å kjøre, og veiene var så fine, så jeg endte jo opp med å kjøre hele turen min på et par dager. Skal ta meg mye bedre tid i år. Det er planen![]()
Men når jeg kommer hjem etter endt tur og hverdagen kommer tilbake, så føler jeg at jeg har kjørt fra meg. Jeg er på en måte fornøyd. Dermed blir det ikke mer kjøring, annet enn jobbpendling og andre mer eller mindre matnyttige lokalturer.
jeg merker også at jeg ikke lengter så veldig etter fellesturer med mange motorsyklister lenger. Ikke fordi jeg har noe i mot menneskene. Jeg er en sosial fyr som gjerne skravler og tar noen pils i godt lag, men det å kjøre samens med mange blir for mye stress. For mye stopping underveis og mange og ta hensyn til etc.
Det er en grunn til at jeg valgte å kjøre til Høk fra Ørje her om dagen. Jeg tenkte at hvis jeg ventet enda lenger på dere, så hadde jeg i tillegg fått enda to stopp før vi var på Høk. Sånt blir jeg bare stresset av. Jeg vil kjøre sykkel og ikke spise/skravle på hvert gatehjørne. 1 stopp pr. 10 mil, for bensinfylling, og annenhver gang ta seg litt mat og en litt lenger pause. Oftere enn det, så blir det litt for "mye" for min del. :)
Men med 2-3 på tur med noenlunde samme kjørestil og krav til stopp så funker det helt fint. :)