Lekker!
Når nye designet kom til CB1000R så var jeg litt usikker på hva jeg syntes.
Nå syntes jeg designet er veldig stilig, og 650'n ser jo og bra ut!
Lekker!
Ja, dette var spot on det jeg så etter mht type sykkel, størrelse og pris, så valget var enkelt. Synes fargekombinasjonene er lekre, spesielt på utgaven i sølv. Bare få på plass A’en i førerkortet nå så :-/
Var det jeg også tenkte. Tror Snell kjedet med den prisen jeg ga er en del bedre enn å spare en hundrings for å få et kjede uten o-ringer eller x-ringer.mekkern skrev: 07 mai 2019, 08:16 Billig eller ikke....Kjøp i det minste et o eller x ring kjede så du ikke må smøre SÅ ofte...
Eg kjøpte D.I.D 520 VX2 på eBay i fjor, med moms og 150,- i tollgebyr hadde det i dag kommet på rett under 1000-lappen. Det skal også passe XJen din, så kan være et tips til neste gang.NeXtGeN skrev: 06 mai 2019, 23:39 Hvordan får du det til? Hos meg så koster bare kjedet 1142,- hos oemparts.no
Ja, det er et alternativ. Men jeg kjøpte dette kjedet til 650,- og det skal bli spennende å se hvor godt det holder. Er ikke så opptatt av å måtte kjøpe D.I.D så lenge dette viser seg å være holdbart :)LarsE skrev: 07 mai 2019, 09:21Eg kjøpte D.I.D 520 VX2 på eBay i fjor, med moms og 150,- i tollgebyr hadde det i dag kommet på rett under 1000-lappen. Det skal også passe XJen din, så kan være et tips til neste gang.NeXtGeN skrev: 06 mai 2019, 23:39 Hvordan får du det til? Hos meg så koster bare kjedet 1142,- hos oemparts.no
Ja absolutt, om det billige kjedet holder like bra er jo det bedre. Gikk bare rett for D.I.D og JT sprockets fordi jeg visste det var gode greier og gadd ikke lete meg i hjel for det billigste.NeXtGeN skrev: 07 mai 2019, 09:23Ja, det er et alternativ. Men jeg kjøpte dette kjedet til 650,- og det skal bli spennende å se hvor godt det holder. Er ikke så opptatt av å måtte kjøpe D.I.D så lenge dette viser seg å være holdbart :)LarsE skrev: 07 mai 2019, 09:21Eg kjøpte D.I.D 520 VX2 på eBay i fjor, med moms og 150,- i tollgebyr hadde det i dag kommet på rett under 1000-lappen. Det skal også passe XJen din, så kan være et tips til neste gang.NeXtGeN skrev: 06 mai 2019, 23:39 Hvordan får du det til? Hos meg så koster bare kjedet 1142,- hos oemparts.no