Hmm, spørs hva du legger i bunndrag. Alt fra 5-6k og opp går veldig hissigt og drar langt på girene. Å ligge under denne rpm'en fant jeg fort ut at ikke er noe poeng om man skal ha power "ready to go" hele tiden. Men da er kraften virkelig der også.
Mot eks. Kawasaki z1000 så virker kraftbåndet mye hissigere på MV'en, siden alt kommer som ett slag av en eksplosjon istedenfor et linjært og kraftig drag hele veien som gjerne er litt typisk på rekkefirere. MV punchet er definitivt mer funfactor, uten at jeg har prøvd veldig mange liter-sykler på samme måte enda.
Litt fiffig at den føles ut som om fronten vil lette ved hardt pådrag i 3. Gir, allerede oppe i godt over 100km/t. Her må det eksperimenteres litt på bane hva som er grensene
En ting er uansett sikkert. Jeg må få festet på noe grip-pads rundt tanken. Det ble utfordrende å holde posisjonen sin på setet ved nedbremsing fra høy fart. Det er nok litt enklere med skinndressen enn tekstilen jeg brukte i dag og.
Det blir en tur ut i morgen for å bli mer kjent med sykkelen på litt mer mc-vennlige veier og ikke bare bymiljø