Min er i hvert fall skikkelig møkkete.Pollti skrev:Alle biler er det no møkk ved . Uansett.
Waffelrøra
- Baron von Waffel
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Re: Waffelrøra
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125
Jeg syns det er best når bilen bare rusler og går uten feil jeg da. Litt kjedelig sånn. Så holder meg til Citroen.
Den er forøvrig også ganske møkkete. Den siste vasken den fikk i 2006 var sånn sett bortkasta penger.

Den er forøvrig også ganske møkkete. Den siste vasken den fikk i 2006 var sånn sett bortkasta penger.

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
2007 vasket jeg toyotan...men fyllte forskjermene med byggskum til jul da...og føyket over litt farge...ca 40 dager unna den siste presse nå.. 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Ååååå, da tenker jeg det ble flott Mekkeren. Vi får håpe skummet trekker masse vann så det ruster masse og at bilen blir tung i frronten. Da har du plutselig low rider i rustrødt
For et par år siden ble jeg stoppet av sheriffen fordi bilen var så møkkete. Jeg nektet plent å følge anmodningen om å vaske den men måtte til pers og rengjøre skiltene og baklysene. Sabla ufin Sheriff Aspirant altså
Men i år har jeg tenkt å vaske den. Med møkkagreip. Også bør nok brekket fikses og for det virker ikke mere. Bortsett fra det så var den helt strøken da den var ny. 

For et par år siden ble jeg stoppet av sheriffen fordi bilen var så møkkete. Jeg nektet plent å følge anmodningen om å vaske den men måtte til pers og rengjøre skiltene og baklysene. Sabla ufin Sheriff Aspirant altså

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Enig med Pollti,det skulle vært bare busser,tog og MCèr 

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
he-he det som er rundt byggskummet er ferdigrustet også...har gått siden desember 2008 med defekt toppakning...
bilen ble handlet for 15k for vel 2.5 år siden og har kun fått et oljeskift(+etterfylling)og et sett vindusviskere..
billig for 4wd og fortsatt 1500 i verdi.
..
bilen ble handlet for 15k for vel 2.5 år siden og har kun fått et oljeskift(+etterfylling)og et sett vindusviskere..
billig for 4wd og fortsatt 1500 i verdi.

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
tviler ikke et sekund men skiltene ryker når som helst..eller blir hugget dagen før forfall på årsavgift...artig å se hva som skjer først.. 
Kan jo si at jeg er inne i bonusperioden nå.

Kan jo si at jeg er inne i bonusperioden nå.

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Åååå, er skruene til skiltene så rustne at de detter av da har du Kabul Karet i Luxusklasse og med Eikeløv. Så ille er ikke Vovloen blitt enda men jeg ser at pyntelistene rundt frontruta trenger mere tape og forre støtfanger må ha en kvalitetsshining. Hadde tenkt å bruke sølvtape for å få en skikkelig standard heving i 2010. Den trenger litt posør effektheving.mekkern skrev:tviler ikke et sekund men skiltene ryker når som helst..

- Baron von Waffel
Jeg skjønner at jeg har mye å lære om bilhold av dere. Dessverre er ikke baronessen enig i hvordan bil skal holdes. Så jeg får ikke ssjansen til igjen å oppleve ungdommens gleder i forhold til å forlenge bilens levetid.
Det å bruke en bil etter vrakingstid er jo det eneste liv etter døden jeg selv har opplevd.
Det å bruke en bil etter vrakingstid er jo det eneste liv etter døden jeg selv har opplevd.
- Baron von Waffel
Jeg kjenner at jeg har heftig PMS nå. Og jeg har funnet en kur som ikke hjelper. Satt og så gjennom bildene på datan, og fant noen bilder fra en tur jeg hadde over Brokke - Suleskard i 2008. Regner med at jeg får laget en rapport til fleres glede, og til fremme av skikkelig PMS.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Baron von Waffel skrev:Jeg kjenner at jeg har heftig PMS nå. Og jeg har funnet en kur som ikke hjelper.

FlottBaron von Waffel skrev:Satt og så gjennom bildene på datan, og fant noen bilder fra en tur jeg hadde over Brokke - Suleskard i 2008. Regner med at jeg får laget en rapport til fleres glede, og til fremme av skikkelig PMS.

Det er det samme! Ser gjerne bilder fra området. Må tilbake dit en tur til sommer'n, vet je

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Baron von Waffel
Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg legger den ut som halvferdig arbeid, og så redigerer jeg etterpå. Så slipper jeg å miste noe underveis.
Og så definerer jeg meg som ferdig. Å skrive referat etter halvannet år gjør rapporten kortfattet. Og jeg fikk ikke kartet til å godta mitt veivalg, så derfor er det ikke kartillustrasjon.
Og så definerer jeg meg som ferdig. Å skrive referat etter halvannet år gjør rapporten kortfattet. Og jeg fikk ikke kartet til å godta mitt veivalg, så derfor er det ikke kartillustrasjon.
- Baron von Waffel
Da skriver jeg dette innlegget bare for å markere at jeg har skrevet 1000 innlegg på dette utmerkede forum. Og da tillater jeg meg å regne meg som "innkjørt".
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
1000 innlegg godtas helt klart som godt innkjørt forumbruker. Det kan jeg si siden jeg er Admin...Baron von Waffel skrev:Da skriver jeg dette innlegget bare for å markere at jeg har skrevet 1000 innlegg på dette utmerkede forum. Og da tillater jeg meg å regne meg som "innkjørt".

Noe vil kanskje mene Idi A(d)min...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.