WTF tenkte jeg, dette er vel ikke mulig. Eller er det

https://www.mcavisa.no/single-post/2019 ... otorsykler
Hva faen!KåreDump skrev: 13 mai 2019, 11:18 Ikke vet jeg, men jeg tror den der magnettingen fungerer like godt som ønskekvister, sølvpapirhatter, krystaller, runebommer og denne dingsen!
Hei hei... Du skal ikke undervurdere ønskekvisten. Jeg og en kompis prøvde en slik for mange år siden. Vi ønsket oss hver vår ting og mitt ønske var at jeg fikk den største kvisten. Funket som pokker. Helt utrolig.KåreDump skrev: 13 mai 2019, 11:18 Ikke vet jeg, men jeg tror den der magnettingen fungerer like godt som ønskekvister, sølvpapirhatter, krystaller, runebommer og denne dingsen!
Her er det rom for misforståelserBjerknez skrev: 13 mai 2019, 15:14Hei hei... Du skal ikke undervurdere ønskekvisten. Jeg og en kompis prøvde en slik for mange år siden. Vi ønsket oss hver vår ting og mitt ønske var at jeg fikk den største kvisten. Funket som pokker. Helt utrolig.KåreDump skrev: 13 mai 2019, 11:18 Ikke vet jeg, men jeg tror den der magnettingen fungerer like godt som ønskekvister, sølvpapirhatter, krystaller, runebommer og denne dingsen!
Tilbakemeldingene tyder jo på at kundene var "strålende" fornøyd. Max score på 5 stjerner alle sammen.mekkern skrev: 13 mai 2019, 15:03Hva faen!KåreDump skrev: 13 mai 2019, 11:18 Ikke vet jeg, men jeg tror den der magnettingen fungerer like godt som ønskekvister, sølvpapirhatter, krystaller, runebommer og denne dingsen!![]()
![]()
er det virkelig lov å selge sånn søppel som på den siden???????
greit at det finnes "placeboeffekt" men faen dette er jo DYR svindel også....![]()
Må ikke ta fra Knerten morraskvisten sin!Rune75 skrev: 13 mai 2019, 15:23Her er det rom for misforståelserBjerknez skrev: 13 mai 2019, 15:14Hei hei... Du skal ikke undervurdere ønskekvisten. Jeg og en kompis prøvde en slik for mange år siden. Vi ønsket oss hver vår ting og mitt ønske var at jeg fikk den største kvisten. Funket som pokker. Helt utrolig.KåreDump skrev: 13 mai 2019, 11:18 Ikke vet jeg, men jeg tror den der magnettingen fungerer like godt som ønskekvister, sølvpapirhatter, krystaller, runebommer og denne dingsen!![]()