Nydelig oppå der nå. Bilde fra i går

Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Noen få steder det går an å ta slike bilder, ellers er det veldig lite snø i fjellet her.Ronning skrev:Enkle hytter til vettug pris er akkurat det jeg ønsker
Fine brøytekanter det der, herlig.
Jeg tok også opp på Gorpro, men uten mye kunnskap til å sensurere speedometeret... Hvor alvorlig er det om speedometeret viser over fartsgrensen hvis de norske rettsapparat skulle komme over videoen?kjellv skrev: 18 mai 2018, 18:03 Noen få steder det går an å ta slike bilder, ellers er det veldig lite snø i fjellet her.
Jeg har 45 min på gopro fra i går som jeg skal prøve å klippe ned i kveld. Kommer på tuben etterhvert. Vurderer å kjøre hele oppstigningen uten klipping..
Om det ikke er alvorlige lovbrudd du synliggjør i filmen tror jeg ikke det har så mye å si. I de tilfeller slike filmer er brukt som bevis i rettsaker har nok alvorlighetsgraden av lovbruddet vært høy, eller at filmskaperen har begått mange andre lovbrudd som har medført at noen har tipset politiet om at det også ligger en rekke videobevis på dennes youtubekanal..kgjersda skrev: 18 mai 2018, 19:25Jeg tok også opp på Gorpro, men uten mye kunnskap til å sensurere speedometeret... Hvor alvorlig er det om speedometeret viser over fartsgrensen hvis de norske rettsapparat skulle komme over videoen?kjellv skrev: 18 mai 2018, 18:03 Noen få steder det går an å ta slike bilder, ellers er det veldig lite snø i fjellet her.
Jeg har 45 min på gopro fra i går som jeg skal prøve å klippe ned i kveld. Kommer på tuben etterhvert. Vurderer å kjøre hele oppstigningen uten klipping..
Kjører forresten Trollstigen en gang til imorgen i forbindelse med MC-dagen her i Ålesund! :)
Det er jo ikke snakk om vågale videoer fra min side. Når alt kommer til alt har jeg en kjørestil som tilsier at jeg skal hjem trygt når turen er ferdig. Noen av videoene kan være fine nok til å legge ut på youtube/facebook for et større MC-publikum. Vi har vanvittig mange flotte veier her i Møre og Romsdal.Bjerknez skrev: 19 mai 2018, 00:40 Du vil komme borti kverulanter på diverse fora hvis du poster vågale videoer. Så min konklusjon blir at du bør sladde speedometeret, eller enda bedre la være og publisere videoene eller ta opp video i det hele tatt.
For egen sikkerhetsskyld ser jeg poenget med tanke på bevis etc, men husk at dette slår begge veier. Men videoene må jo ikke publiseres. :)
Lensmannsgården i Innfjorden har fine hytter. Hadde i fjor og har i år ogsåRonning skrev: 18 mai 2018, 11:36 Noen som vet av fine overnattingssteder (ikke telt) nær Åndalsnes? Vurderer tur neste helg.
Kunne godt tenkt meg en tur. Meeen... litt langt unna og litt for dårlig vær...