Vi får vel prøve ett eller annet når vi får storbesøk helt fra ØstfoldBjerknez skrev:Jeg forventer en liten velkomstkomite på fergekaien i år også Kjell Vidar. Rød løper, norske flagg og stormende jubel

Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Vi får vel prøve ett eller annet når vi får storbesøk helt fra ØstfoldBjerknez skrev:Jeg forventer en liten velkomstkomite på fergekaien i år også Kjell Vidar. Rød løper, norske flagg og stormende jubel
Ja det var veldig hyggelig å treffe deg ogsåkgjersda skrev:Kjekt å treffes kjellv! Selv om vi ikke var så mange så var det god stemning, kanskje derfor :) jeg får stikke innom deg og hilse når jeg er i dine trakter.
det er en morsom bane. Det ble igjen litt striper på mine dekk. Men det er vel bare god trygg kjøreteknikk
Han kjørte jo pent og pyntelig han med FJRen i alle fall :)kgjersda skrev: 19 mai 2019, 18:36 Nå får jeg ikke lagt inn video her, og tok ikke akkurat mye bilder men her er en video og to bilder jeg tok.
https://photos.app.goo.gl/a781ZKZ3CZ9c4YRTA
Resten av dekket skal bli tatt på Rudskogen senere i år.![]()
Gocartbaner er veldig egnet til rustløserkurs. De er korte, har god asfalt og en fin kombinasjon av skarpe kurver og gode nok langstrekk til å oppnå nok fart til f.eks nødbremsøvelser. Med MC skal det godt gjøres å oppnå hastigheter over 80 km/t på slike baner, fordi vi legger inn kjegler/hindringer på langstrekk. Men med disse skarpe kurvene var det flere som tok resten av kyllingstripa på begge sider og fikk gode kneskrap i hastigheter godt under 50 km/t. Det var selvfølgelig ikke til å unngå at noen var "uheldige" og hadde hjulløft ut av kurvene igjenSnikendeugle skrev: 22 mai 2019, 12:35 Kult at dere har tilbudet for å kjøre på Go-kart banen. Har dere noen spesiell ordning rundt det?
Sånne baner var den gamle Duke 690'en min sin våte drøm :)