Det skal sies at jeg ikke får øvelseskjørt privat ettersom jeg ikke kjenner noen med MC-lappen og kanskje må ha noen ekstra timer i forhold til de som har et større miljø rundt seg. Hvor mange hadde dere og hvor mange tror dere er vanlig?

La oss håpe du er dårligere til å telle enn du er til å kjøreFreewheelBurning skrev: 28 mai 2019, 11:24 Jeg hadde alle kjøretimene. Flere enn jeg klarte å telle.
Rune75 skrev: 28 mai 2019, 12:43La oss håpe du er dårligere til å telle enn du er til å kjøreFreewheelBurning skrev: 28 mai 2019, 11:24 Jeg hadde alle kjøretimene. Flere enn jeg klarte å telle.![]()
Det er dessverre umulig å svare på hvor mange timer du kommer til å bruke.PWL skrev: 28 mai 2019, 10:32 Jeg venter på første kjøretime i klasse A og syns det var lite å finne på nettet ang. hva som er normalt antall kjøretimer. Jeg husker ikke hvor mange jeg hadde på bil-lappen, men jeg ser pakker for klasse A inneholder 5-6 timer. Er dette et sannsynlig tall? Dette er ved siden av trinnvurderingene, men jeg synes likevel det hørtes ambisiøst ut.
Det skal sies at jeg ikke får øvelseskjørt privat ettersom jeg ikke kjenner noen med MC-lappen og kanskje må ha noen ekstra timer i forhold til de som har et større miljø rundt seg. Hvor mange hadde dere og hvor mange tror dere er vanlig?![]()
Regner med du mener umulig?KåreDump skrev: 28 mai 2019, 14:07 Det er dessverre mulig å svare på hvor mange timer du kommer til å bruke.
PWL skrev: 28 mai 2019, 14:27Regner med du mener umulig?KåreDump skrev: 28 mai 2019, 14:07 Det er dessverre mulig å svare på hvor mange timer du kommer til å bruke.Det er uansett interessant å se hvor stor forskjell det er fra en del år tilbake. Virker helt merkelig å kjøre i 3 timer også er alt i orden, men det var vel sånn det var før
![]()